Beantwoord

Proximus TV bug

  • 28 October 2017
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Een bug bij opnames Proximus TV: wanneer bepaalde geplande opnames van een serie of reeks door mezelf handmatig verwijderd worden, staan ze de dag erna terug als gepland. Dit telkens opnieuw. Heel vervelend! Wanneer kunnen we een volgende update verwachten?
icon

Beste antwoord door ThomasP 28 October 2017, 19:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey rsca_rsca, lijkt erop dat de info niet correct woord doorgegeven naar onze server. Kan je even het volgende doen:

- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten

Probeer nu de opname opnieuw te verwijderen en controleer of deze verwijderd blijft. Gelieve deze stappen zeker uit te voeren. Indien je nadien nog steeds hinder ondervindt, kan je me wat details geven? Kan je me vertellen bij welke opname je dit voorhebt zodat ik ons TV team dit verder kan laten nakijken. Bedankt!
Hey rsca_rsca, lijkt erop dat de info niet correct woord doorgegeven naar onze server. Kan je even het volgende doen:

- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten

Probeer nu de opname opnieuw te verwijderen en controleer of deze verwijderd blijft. Gelieve deze stappen zeker uit te voeren. Indien je nadien nog steeds hinder ondervindt, kan je me wat details geven? Kan je me vertellen bij welke opname je dit voorhebt zodat ik ons TV team dit verder kan laten nakijken. Bedankt!


Bedankt voor de snelle reactie. Het "probleem" is bij de geplande opnames waar te nemen, niet bij de eigenlijke opnames zelf, daar is er geen probleem. Bij de geplande opnames komen verwijderde programma's (serieopnames) altijd maar terug de dag nadien.
Reputatie 7
Badge +6
Yes, begrepen. Ik had het inderdaad niet duidelijk in mijn bericht geschreven maar wist wat je bedoelde. De werkwijze blijft echter hetzelfde. 😉

Reageer