Beantwoord

Proximus TV app werkt niet


De proximus TV app werkt niet. Elke keer verspringt het beeld terug naar aanmelden, nadat ik mijn login gegevens invoer.

Iemand?
icon

Beste antwoord door LinosD 10 April 2018, 13:43

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Wendy, nochtans ziet alles er wel ok uit voor je. Heb je al eens de applicatie opnieuw geïnstalleerd? MVG, Wim
Dat heb ik net gedaan en inderdaad nu werkt het. Ik probeer hetzelfde met de cloud want daar werkte het ook nog niet. Toch bedankt voor de snelle respons. Nog een fijne avond
Reputatie 7
Badge +4
Ok laat het ons maar weten anders. MVG, Wim
Reputatie 2
wij zijn al heel de avond bezig om tv te kunnen kijken niets werkt wij hebben alle richtlijnen gevolgd ook gebeld maar ik denk dat ze niet veel zin hebben om te werken want ik heb half uur muziek aan de lijn gehad pfffffff ons scherm is zwart dus geen tv kijken willen wij huren na tien minuten springt het af hebben alles al gedaan om het in orde te krijgen en lukt ons niet zijn 2maanden klant bij proximus en heb al dikke spijt ik vrees dat ik duurder ga uitkomen dan bij de andere provitor want ik zit a boven bellimiet ook pffffffffff schone voorwaarden op internet maar niets anders dan last gehad met telefoon ,tv etc.......denk terug overschakelenwant klantenservice is ook niet veel waard
Ter info: mss beter en minder verwarrend als het probleem onder één topic verder loopt :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-tv-beeld-maar-wel-opnames-kunnen-kijken-39868/index1.html#post607489
Privébericht verstuurd @WIMVL
Reputatie 1
Badge
Proximuis TV app werkt niet meer op android telefoon!Kan in het programma geraken maar geen TV meer kijken.Wel opnames.TV zenders worden niet geladen net zoals de TV gids.Programma opnieuw geïnstalleerd en hetzelfde fenomeen.App werkt wel op PC.Gelieve hier iets aan te doen.
Reputatie 1
Badge
Vandaag terug in orde (na het verlengd weekend).
hoe hier ook problemen met de proximus tv app en via de website

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

kun je je ook hier eens in verdiepen alvast bedankt

groetjes Danny
Reputatie 7
Badge +4
hi danny

Kan je dit nu nog even testen ?
het zou nu voor je moeten werken

mvg
De app werkt bij mij ook niet er komt direct na het inloggen oeps er ging iets verkeerd
Reputatie 7
Badge +4
Kan je een bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt?
Bij mij hetzelfde probleem, nochtans zijn de logingegevens juist. alvast bedankt voor uw hulp

Reageer