Beantwoord

Proximus tv app werkt niet

  • 27 February 2018
  • 18 reacties
  • 336 Bekeken

Het lukt niet om app op te starten. Wanneer ik inlog krijg ik de boodschap dat de accountgegevens die ik heb ingegeven niet toelaten de applicatie te gebruiken. Wat moet ik doen om te activeren?
icon

Beste antwoord door ThomasP 28 February 2018, 13:44

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sylvie, over welke applicatie heb je het precies? MVG, Wim
Proximus tv app werkt niet
Reputatie 6
Badge +3
Kan je mij je je klantennummer en ook het e mail adres bezorgen waarmee je wilt inloggen.
geef deze door via een Privébericht (klik hier)
Bij mij werkt de app ook niet.
Als ik wil inloggen krijg ik even dat het laadt, maar dan gaat het meteen weer naar het inloggen-scherm...
Reputatie 7
Badge +6
Dag Jill_01, ik zie dat er geen producten noch klantid staat gekoppeld aan je MyProximus. Kan je ons even via privébericht naar Het Proximus Team je telefoonnr, klantid en je email die je gebruikt voor je MyProximus doorsturen? Dan kijken we dit voor je na.

Ik heb je dubbele berichten tevens ook verwijderd.
PM gestuurd!
Reputatie 7
Badge +6
Opgelost! Zou nu moeten werken. Excuses voor de hinder.
Dag Thomas,

ze heeft gewerkt na je vorig bericht, maar nu zit ik met hetzelfde probleem...
Reputatie 7
Badge +4
jil, kan je even de app herinstalleren ?
je toegang is normaal nog steeds in orde
Beste,

Bijn ons werkt de app ook niet. We keren steeds weer op het inlogscherm. Ik vrees dat het om het zelfde probleem gaat zoals vermeld in berichten van andere gebruikers.

Alvast bedankt,

Lies
Reputatie 7
Badge +4
Lies82, ik heb even je profiel aangepast, je zou nu wel moeten kunnen inloggen!
Beste,

Bijn ons werkt de app ook niet. We keren steeds weer op het inlogscherm. Ik vrees dat het om het zelfde probleem gaat zoals vermeld in berichten van andere gebruikers.

Bedankt,

Rafske
Reputatie 7
Badge +4
Rafske kan je nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.

Groeten,

Kim
Beste,

Bij mij werkt de app ook niet, kun je dit voor mij ook even controleren?

mvg,
Reputatie 7
Badge +4
Matthijs, kan je ons via een privé bericht even je klantennummer en je login van je MyProximus doorsturen? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste
Bij ons werkt dit ook niet. Zou u dit even kunnen nakijken? Ik keer altijd terug op het beginscherm om in te loggen.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Tatjaneve, wil je even het nummer van je vaste lijn of klantennummer doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team ?

Reageer