Beantwoord

Proximus tv app werkt niet

  • 13 January 2018
  • 7 reacties
  • 838 Bekeken

Beste,
ik heb zonet de proximus tv app geinstaleerd op mijn nieuwe laptop.
windows 10 van het merk hp, 128gb ssd, 1tb hdd, intel core i 7, ..
de proximus bij de eerste keer haperde bij het inloggen en bleef maar vragen voor een account te linken. je mocht alles proberen hij bleef daarop staan je kon niks doen.
Dan heb ik de app verwijderd en terug geinstaleerd.
Ik kon me terug inloggen maar nu staat hij op de tv gids vast en kan je niks bekijken of doen.
Dit is toch niet normaal denk ik?

Kan iemand me helpen? dank u bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door jonathandr 15 January 2018, 09:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jurgen, ik heb het hier even getest en geen enkel probleem met de app op een computer. Kan je eens op een andere computer proberen. Je kan ondertussen ook kijken via www.proximustv.be
De app moet toch werken op de pc, hij is gemaakt voor iets toch?
Heeft gij een slechte verbinding met de decoder of is er iets mis met de verificatie van de account of zo? Want nu geraak ik wel niet verder dan het inlog scherm
Reputatie 7
Badge +4
Als ik op je myproximus account kijk zie ik je vaste producten er niet opstaan. Heb je deze al toegevoegd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Reputatie 1
De TV app op mijn pc werkte tot voor kort vrij behoorlijk. Maar sinds vorige week kan ik welgeteld mmar 10 seconden naar bewegend beeld van een zender zien, en dan bevriest het gewoon. En geen bewegining meer in te krijgen. Enige wat aan mijn instellingen veranderd is, is dat windows 10 een update heeft gekregen. En sindsdien loopt het beeld dus telkens na exact 10 seconden vast op eender welke zender.
Reputatie 7
Badge +4
je kan best even proberen met de app te herinstalleren
dit lost al vaak de problemen op
Beste Proximus app werkt ook niet bij mij.
Klantnr 611505401

Bedankt om zsm te herstellen


Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Liesbeth Moerenhout ik heb een kleine aanpassiing uitgevoerd, kan u nog eens testen aub? Groeten Els

Moesten er nog vragen zijn kan u ze via onderstaande link stellen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer