Beantwoord

Proximus tv app werkt niet !?

  • 18 December 2017
  • 24 reacties
  • 830 Bekeken

Proximus app werkt niet op gsm of ipad, ook niet op computer. Wanneer ik inlog met mijn inloggegevens van myproximus, krijg ik steeds de melding dat de accountgegevens niet toe laten de applicatie te gebruiken. gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de website.
Wanneer ik inlog op myproximus met de zelfde inloggegevens staat dat ik wel proximus tv heb.!?
Wat kan hier aan gedaan worden?of moeten er andere inloggegevens worden gebruikt in de tv app?

klantnr : 1182202
icon

Beste antwoord door GeertC 26 May 2018, 21:24

Bekijk origineel

24 reacties

Heb hetzelfde probleem.
ok Lipi... als ik de oplossing weet hou ik je op de hoogte...
Reputatie 6
Badge +4
Lip, Manuel007,

Dit zou beide voor jullie moeten opgelost zijn, je zullen via je myproximus gegevens beide moeten kunnen inloggen op de Proximus TV app. Moest dit nog niet lukken kan je ons best contacteren via een privé bericht via link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul
De App werkt nu op de ipad en gsm. Prima service Jean Pauls. BEDANKT!
Reputatie 6
Badge +4
Top! Lipi werkt dit voor jou?
Werkte nog niet. Ik heb vandaag contact genomen met de helpdesk en is nu wel in orde. thx
ik heb hetzelfde probleem, bij mij komt erop dat het niet geactiveerd staat maar volgens mijn account staat het wel geactiveerd. wat kan ik hiervoor doen?
Reputatie 7
Badge +4
Chantal, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer en je login van je MyProximus doorsturen? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb hier ook dit probleem, maar is wisselvallig de ene keer ben ik niet geactiveerd, andere keren moet ik midden in een film terug inloggen omdat ik zogezegd niet mag kijken zonder een account te hebben
Reputatie 7
Badge +3
Yelle kan u via onderstaande link u klantgegevens even doorgeven? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
@yelle klopt het dat u geen decoder heeft? Enkel de dienst proximus tv?Groeten Els
Ja, ik heb geen tv kijk enkel op mijn pc of smartphone. Nu op niks dus
Reputatie 7
Badge +4
Yelle, krijg je die melding nadat je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingegeven?
Ja, ik log dan eens uit en weer in maar maakt niks uit. Op Chrome is kan ik nu kijken en opnemen. Opnames bekijken kan ik niet op Chrome en op firefox en IE kan ik ni inloggen
Reputatie 7
Badge +4
Het is een gekend probleem dat er op chrome geen opnames bekeken kunnen worden. En jammer genoeg zijn er vandaag ook problemen ontdekt op internet explorer. Firefox zou normaalgezien wel moeten werken. Welke gegevens gebruik je om in te loggen ?
Ik gebruik dezelfde als waar ik mee op proximus inlog
Reputatie 7
Badge +4
Daar zou het inderdaad mee moeten lukken. Kan je me de exacte foutmelding doorgeven ? Dan kan ik dit laten onderzoeken door het team die deze app beheert.
abonnement

Om toegang te krijgen tot deze optie moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifieren in uw proximus account


ok
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Yelle, ik heb het profiel gereset, kan je eens kijken of het nu wel lukt? Groeten Geert
Ik nu terug inloggen en opnames bekijken In IE en Firefox. Bedankt Geert
Was te vroeg blij.
Na 10 minuten weer de melding: "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifieren ......... "enz
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nog een kleine aanpassing gedaan op je profiel. Kan je nog eens proberen of het nu lukt ? Heb je de problemen nog steeds zowel op pc al s gsm ? Groeten Hadewych
Ik kan de Proximus Tv app niet gebruiken op gsm, iPad of pc. Er komt telkens Oeps er ging iets verkeerd.
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na

mvg

Reageer