Beantwoord

Proximus tv app werkt niet

  • 20 October 2017
  • 26 reacties
  • 408 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,
De app springt constant terug naar het login schermpje.
Het lukt niet op iPad en op iPhone.
Als ik in log on my proximus staat daar
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Dat staat er al altijd.

(Ik heb deze namiddag met de Klantendienst gebeld en Na 26 min en 5 doorschakelingen (niet overdreven) verbrak de verbinding)

Ik heb Thuis proximus familus fiber en GSM via mijn werk van proximus.

Waarom werkt dit niet.?

Dank
Karel
icon

Beste antwoord door SamuelD 20 October 2017, 20:46

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Karel, ik heb een aanpassing gedaan , het zou in orde moeten zijn.
Reputatie 1
Yeah. Het werkt! Dank dank dank.

PS: Er zitten er daar toch een paar niet op de juiste stoel bij de Klantendienst. Tenzij nutteloos doorschakelen en aan het lijntje houden policy is.
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad jammer dat men je hiervoor meerde keren bent doorgeschakeld zonder dat je een oplossing hebt gekregen, ik geef dit zeker door.
Hallo,
De app springt constant terug naar het login schermpje.
Het lukt niet op iPad en op iPhone.
Als ik in log on my proximus staat daar
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."

Waarom werkt dit niet.?
Reputatie 7
Badge +4
Phibel, ik heb een aanpassing gedaan, ook voor jou zou het nu in orde moeten zijn.
Super ! Het werkt! Bedankt en groeten
Ook bij mij werkt de Proximus tv app niet... Wordt er uitgegooid bij inloggen, zeer vervelend!
Hier ook problemen met de app. Waarom kan er geen algemeen update gedaan worden?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kenny, kan je nog eens proberen ? Zou nu moeten werken. Groeten,Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Jessica, het zou voor jou nu ook moeten helpen. Dit heeft niets met de app te maken maar bij nieuwe activatie kan het tot 48 uur duren eer alles in myproximus is doorgelopen.
Jessica, het zou voor jou nu ook moeten helpen. Dit heeft niets met de app te maken maar bij nieuwe activatie kan het tot 48 uur duren eer alles in myproximus is doorgelopen.

Helaas werkt het nog niet. Ik probeer na het weekend nog eens. Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
ik was precies ergens vergeten op apply te drukken sorry! Kan je nog eens proberen ?
Het werkt 😉 hartelijk dank !
Reputatie 7
Badge +4
Dat is graag gedaan! Alvast een fijn weekend 😉
Ik probeer het al 2 weken te activeren maar het lukt niet, technische problemen...
Bij mij komt steeds de melding dat ik geen toegang heb met mijn accountgegevens. 🙁 Kunnen jullie dit ook even in orde brengen aub?
Klantnr. 620644445
alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +3
Beste, u kan zich niet meer inloggen? Kan u mij ook uw login doorsturen ( via privébericht) ? Ik kijk dit na. Mvg, Aw
Hier zelfde probleem met proximus tv app en my proximus. Kunnen jullie helpen?
Reputatie 7
Badge +4
hi

kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven samen met je myproximuslogin



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Hallo, ik heb exact hetzelfde aprobleem als origineel beschreven. Mijn klantennummer is 620716570.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Mvg, Jasmien
Ter info : aangezien het zondag is zal je pas antwoord of geholpen worden door iemand van prox morgen maandag
Ik ondervind hetzelfde probleem met de app, hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Jasmien..probeer nu eens.. Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi sarah, Kan je nu eens proberen? Mvg sabine
Lukt nu wel, bedankt!

Reageer