Vraag

Proximus TV-app. voor Android - kijken naar Nederlandse zender NPO1 tot 3

  • 13 December 2018
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Ik stel vast dat ik in de laatste versie 6.13.0 wél live kan kijken naar deze zenders (tablet en smartphone) maar niet naar de opgenomen programma's ervan. Hetzelfde geldt voor de Windows app. voor PC/laptop. Maar misschien was dit voorheen ook al zo?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Weet het niet. Op de laatste versie op de iPad kan ik ook naar deze zenders kijken. Weet wel op de vorige versie was dit niet.
welke zenders je juist wel en niet kunt bekijken zou je normaal op de site moeten terugvinden (toch vroeger recent niet meer gezocht) ik heb met laptop app (versie:1.6.4.1) eens een opname van "alleen kalmte kan u redden" geprobeerd en dit werkt toch bij mij.

PS: eens op de 👉 site gezocht en inderdaad de NPO's staan er niet bij om via de app te kunnen bekijken!
Reputatie 7
Badge +1
welke zenders je juist wel en niet kunt bekijken zou je normaal op de site moeten terugvinden (toch vroeger recent niet meer gezocht) ik heb met laptop app (versie:1.6.4.1) eens een opname van "alleen kalmte kan u redden" geprobeerd en dit werkt toch bij mij.

PS: eens op de 👉 site gezocht en inderdaad de NPO's staan er niet bij om via de app te kunnen bekijken!


Heb versie 7480 op mijn iPad. Zenders NPO's staan erbij en kan er naar kijken. Dit is prima en op de vorige versie volgens mij niet. Mooie verbetering van PX.
Bedankt voor de info: Dan zouden ze wel de zenderlijst mogen aanpassen want daar staat niet bij dat het via de app kan!
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt allemaal. In de Windows app. van Proximus TV staan de NPO-zenders er wél bij als je filtert op live TV-zenders of op "opneembaar", uiteraard niet op de keuze TV replay. Merkwaardig genoeg heb ik altijd ondervonden, dat Eurosport 1 ook live kan bekeken worden en dan zelfs in HD-kwaliteit, wat op TV nog in standaardkwaliteit is, tenzij in een boeket.😉 inderdaad al een hele verbetering.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt allemaal. In de Windows app. van Proximus TV staan de NPO-zenders er wél bij als je filtert op live TV-zenders of op "opneembaar", uiteraard niet op de keuze TV replay. Merkwaardig genoeg heb ik altijd ondervonden, dat Eurosport 1 ook live kan bekeken worden en dan zelfs in HD-kwaliteit, wat op TV nog in standaardkwaliteit is, tenzij in een boeket.😉 inderdaad al een hele verbetering.

Eurosport is nu ook in HD kwaliteit in het basispakket. Dit is onlangs gebeurd met NGG, Discovery en Sport 10. Hoop dat dit ook met ZDF,ARD en BBC nog gaat gebeuren.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Antoon, voor ARD, ZDF en BBC duim ik ook. Ik ben destijds (2014?)naar Telenet overgeschakeld (enkel voor TV) omdat ze toen ARD en ZDF niet meer doorgaven (ook niet in SD). Met Dominique Leroy is dat daarna dan weer veranderd.

Reageer