Beantwoord

Proximus TV-app op Samsung S4

  • 21 April 2017
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Beste, Om onder andere een geheugenprobleem van mijn Samsung Galaxy S4 op te lossen, heb ik mijn GSM vorig weekend gereset naar de fabrieksinstellingen. Alle apps werden daarna automatisch terug gedownload, behalve de Proximus TV-app, die voordien perfect werkte op mijn S4.
Wat mij verwondert is dat ik na de reset in de Play-store de Proximus TV-app niet meer vind; alle andere Proximus-apps wel, maar de TV-app staat er gewoon niet tussen! Via de app MyProximus kan men andere Proximus-apps toevoegen. Op die manier zie ik de TV-app wél in de Play store staan maar dan met de vermelding: “Je apparaat is niet compatibel met deze versie”.
Na de reset van mijn GSM staat er Android 5.0.1 op. Wat er tevoren opstond, weet ik niet meer. Feit is dat mijn GSM Samsung S4 momenteel de Proximus TV-app niet kan downloaden, meer nog, hem zelfs niet vindt! Terwijl die goede app een week geleden nog perfect werkte op dezelfde telefoon! Welk zou de reden zijn en vooral, hoe kan het opgelost worden? Bedankt om dit te lezen en vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Wilfried DB 2 June 2017, 13:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Wilfiried,

Als deze niet meer in de appstore stond zal hij niet meer werken met deze versie van android. Vroeger zal je andere software gehad hebben op je telefooon.

Mvg

OdB
Dag Jimmy,
Wat kan ik dan doen, a.u.b.? Android updaten is waarschijnlijk geen optie. Van de andere kant, Android 5.0.1 is nu toch ook niet voorhistorisch? Spijtig dat de Proximus TV-app daar niet mee weg kan. 't Zou gek zijn om daar een niewe telefoon te moeten voor kopen, vind ik.
Mvgr
Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Waarschijnlijk zal de S4 niet meer gesupport worden. Ze zitten ondertussen ook al aan de S8.
Reputatie 5
Badge +3
Op mijn Samsung S4 mini staat de 4.1 SW, maak wel geen gebruik van de Px TV app, gebruik daarvoor de laptop en tablet waar alles goed werkt.
Voor je probleem zou ik me richten tot de support van Samsung.

Mvg.
Vrijdag 2 juni: het probleem is opgelost. Door wie weet ik niet maar de Proximus TV-app werkt terug op mijn Samsung S4. Bedankt.

Reageer