Vraag

Proximus TV app op iPad hapert

  • 2 April 2018
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Sinds een week of langert hapert de TV app op Ipad 2, t'is te zeggen: Beeld gaat verder, daar geluid hapert en herhaalt stukje wat je al gehoord hebt. Als je applicatie sluit en weer opstart en dan is het weer goed voor een minuutje of zo.
Om het gekende antwoord voor te zijn heb ik de iPad 2 volledig herinstalleerd (jawel iOS) en daarna de app weer geinstalleerd en idem ditto. Haperingen alom.
Jawel, de VRTNU , youtube etc... werken wel zonder problemen, maar Proximus niet.

2 reacties

TUI: Je hebt het waarschijnlijk al gelezen op het forum dat er tal van klanten met dergelijk probleem zitten en dat de proximus medewerkers gemeld hebben dat er gekende problemen zijn met de Proximus-TV-app waaraan er gewerkt wordt, nu blijft het afwachten op de oplossing vrees ik ......
Zit al 3 maand zonder Proximus TV op mijn IPad. En niemand van Proximus die een oplossing kan bedenken. In mijn persoonlijke vriendenkring zitten er zo maar eventjes 78 met hetzelfde probleem op hun iPads. Wij geloven er niet meer in, een grote groep is al overgestapt nadat Telenet met hun yellow tv app die het perfect doet op iPads

Reageer