Beantwoord

Proximus tv app op Android tv box

  • 16 September 2018
  • 8 reacties
  • 1187 Bekeken

Beste,

De Proximus tv app werkt goed op mijn smartphone.
Nu heb ik hem geprobeerd op 2 verschillende Android tv boxen, maar daar werkt het niet op.
Als ik een opname wil bekijken, blijft het laden en start het niet.
Andere apps zoals Stievie werken wel perfect, waarom deze dan niet?
Ik heb al geprobeerd om de app permissie voor locaties aan te zetten en de klok en datum staan ook goed ingesteld.

Mvg,
Wim
icon

Beste antwoord door SamuelD 18 September 2018, 21:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

ik vraag mij ook af of er ondertussen al plannen zijn bij proximus om de proximus TV app op android tv te laten draaien ?
Reputatie 7
Badge +1
Zou voor her najaar zijn, maar dat is ondertussen al bezig...
Ondertussen kreeg in de android versie 40701 (4.71) - CC1.0.43.0 binnen op mij smartphone en tablet. Nog altijd gen casting icon. Wat wél verbeterd is, is dat bij series de afleveringen nu zowel in de planning als in de opnames gegroepeerd zijn per serie, wat een hele verbetering is (veel overzichtelijker).
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons hiervoor via prive contacteren en je lijnnr of klantennr doorgeven ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Kan je wel gewoon TV kijken via onze app ? Heb je eventueel al eens geprobeerd om de app te herinstalleren ?
Kan je wel gewoon TV kijken via onze app ? Heb je eventueel al eens geprobeerd om de app te herinstalleren ?
Ik krijg de tv gids en mijn opnames, maar de het beeld start niet. Blijft op de ronddraaiende cirkel staan bufferen. Zowal op opnames als live tv.

Ik heb dit op beide android tv boxen, dus ligt niet aan de installatie. Op mijn gsm werkte het wel meteen.
Reputatie 7
Badge +4
Proximus tv zal inderdaad niet werken op android tv box , dit wordt enkel ondersteund voor smartphone, tablet of pc (via www.proximustv.be)
Proximus tv zal inderdaad niet werken op android tv box , dit wordt enkel ondersteund voor smartphone, tablet of pc (via www.proximustv.be)

Weet je ook waarom dat is?
Reputatie 7
Badge +4
Omdat deze niet compatibel is hiervoor. De android smartphones en tablets of PC's werken hier wel op. Grtjs.