Beantwoord

Proximus TV app

  • 9 October 2018
  • 12 reacties
  • 157 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe je opnames verwijdert via de app?
Waarschijnlijk mis ik ergens iets, want ik kan perfect opnames bekijken, maar ze daarna niet wissen.
Beetje omslachtig, eerst kijken via de app en achteraf wissen op tv.
Sorry, zit nog maar enkele dagen bij Proximus, is dus vaak nog wat zoeken.
icon

Beste antwoord door SamuelD 9 October 2018, 21:31

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal gezien kan dat via de 3 puntjes naast de opname doen.
Oh, natuurlijk! Had nog niet ontdekt dat er een andere layout qua opnames was dan de lange rij fotootjes van opnames, zonder opties. Nu wel en idd de 3 puntjes gevonden! Dank u. :-)
En nu we toch bezig zijn: lukt dit ook via proximus tv op de laptop?
Dit moet inderdaad ook lukken.
Reputatie 7
Badge +4
Dit kan inderdaad. Grtjs.
Willen jullie mij dan ook effe vertellen hoe je ze juist verwijdert op de laptop? Ik zie enkel een paars vakje met bekijken, maar niet direct iets om te verwijderen.
In de windows 10 Proximus app klik je op mijn bibliotheek dan daar op de opname en dan krijg je de volgende opties: (waaronder opname wissen)



NB: ik gebruik de app onder windows 10 omdat je de opnames alleen kunt bekijken met de IE11 Browser.
Hmm, heb een macbook air, zou het daar aan liggen?
Via de app op de iPad vind ik ondertussen aardig mijne weg, maar op de laptop precies iets minder :D
Ik zie niet direct andere opties buiten 'bekijken', of kijk ik ergens over?
Reputatie 7
Badge +3
ga je op de laptop naar de site www.proximustv.be of heb je effectief de app hierop geïnstalleerd?

Groeten Geert
Gewoon via de site.
Ik vraag mij af of dit dan wel lukt wat met Windows 10 gaat het wissen van opnames ook niet via de proximus tv site.
Reputatie 7
Badge +3
Via de site is het helaas niet (meer) mogelijk om opnames te verwijderen. Je kan enkel programma's bekijken.

Geert
Dan weet ik genoeg. Bedankt voor de info!

Reageer