Beantwoord

Proximus tv app

  • 28 October 2017
  • 10 reacties
  • 260 Bekeken

De Proximus tv app werkt niet, ik krijg steeds terug dat ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren... veelvoorkomend probleem zo te zien ..
icon

Beste antwoord door ThomasP 21 November 2017, 08:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Sofie, kan je me even je telnr of klantid doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit even voor je na. Ik zie al bijvoorbeeld dat de MyProximus account dat je hier gebruikt op het Forum niet is gekoppeld aan een klantid en dus geen producten bevat. Je zal deze dus (momenteel) niet kunnen gebruiken voor de Proximus TV app. Als je me even je telnr of klantid kan doorgeven, pluis ik dit even voor je uit.
Hoe stuur ik privé bericht? Heb m’n vraag ook al gesteld via de chat...
Reputatie 7
Badge +6
Dan word je vermoedelijk verder geholpen door een collega van me. ;)
Je kan een privébericht sturen door naar het profiel van Het Proximus Team te gaan en hier te klikken op 'Stuur bericht'.
Heb het klantnummer gestuurd via privé bericht ?, nog 3 wachtende voor op chat
Reputatie 7
Badge +6
Klinkt als een wedstrijd! Count me in!! Ik ga aan de slag!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Sofie, ik heb net je PM beantwoord. Je zal eerst een MyProximus moeten aanmaken met je klantid. Nadat dit gebeurd is, kan je de Proximus TV app gebruiken. Laat me zeker iets weten mocht dit je na het aanmaken van je account, de app nog steeds niet kunnen gebruiken.
Bij mij werkt ook niet,!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Keall, ik zie hem wel goed actief staan bij jou. Je gebruikt toch je MSN adres als login? Welke melding krijg je en op welk toestel probeer je de app te gebruiken ? Werkt het wel op www.proximustv.be?
Beste, Hier ook het zelfde probleem bij iPhone SE. Telkens weer het loginscherm.
Reputatie 7
Badge +6
Antoon_08, met welke login probeer je in te loggen? Ik zie namelijk dat je Forum login een andere login is dan je MyProximus login. Wanneer je dus zal proberen in te loggen met je emailadres dat je gebruikt op dit forum, zal dit niet werken gezien hierop geen MyProximus aan is gelinkt. Je dient dus in te loggen met je MyProximus login (emailadres). Ik stuur je via privébericht de desbetreffende emailadressen zodat het wat duidelijk wordt.

Reageer