Beantwoord

Proximus tv app

  • 19 October 2017
  • 26 reacties
  • 787 Bekeken

mijn tv app werkt niet meer
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 November 2017, 08:47

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, danny

wat bedoel je met "werkt niet meer" ?
kan je niet meer inloggen, live tv kijken, probleem met tv gids,...
we ik denk dat mijn koppeling met mijn pc niet meer werkt.ik tik op de app en er komt op :een lange tekst die ik moet aanvaarden,en daar stopt het,het beeld blijft daar steken
Reputatie 7
Badge +4
heb je hiervoor dan ook al even de app verwijderd en geherinstalleerd ?
ja zeker alles verwijderd en terug geinstaleerd en het blijft hetzelde,ik heb wel een herstel van mijn pc gedaan met systeem herstel maar het was ervoor ook al zo
Reputatie 7
Badge +4
kan je ons even de melding doorgeven die je krijgt op je toestel ?
ik druk op de app,er komt het wit proximus teken dit verdwijnt en wordt vervangen door MIJN VOORWAARDEN en ik moet dan op aanvaarden drukken en dan gebeurd er niks meer en het scherm verdwijnt na 1 minuutje
Reputatie 7
Badge +4
dit lijkt me toch eerder nog een probleem met de app, kan je deze nogmaals proberen verwijderen en opnieuw installeren ?
nog steeds ni in orde zal eens moeten met proximus kontakt nemen denk ik toch bedankt jonahandr om te zoeken naar een oplossing
Ik heb juist hetzelfde probleem. Bij mij heeft de app nooit gewerkt. Ik ben hiervoor naar de proximus winkjel geweest en daar kreeg ik te horen dat het bij de medewerker van proximus wel werkt. Daarmee ben ik dus niets mee. Ik heb hiervoor dan gebeld, 2 weken geleden, maar werkt nog steeds niet...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bruno,

Kan je je mij via privé bericht je lijnnr, klantennummer en My pProximus login bezorigen?
hallo bruno
lijn nr:
Klantnr:
login =@hotmail.be

Edit Wim: gegevens verwijderd omwille van privacy
hallo Jimmy mail met mijn lijn nr. is voor u bedoeld
deze gegevens stuur je beter door in een privébericht om kracks te vermijden ;-)
(kracks = misbruik)

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Danny,

Kan je eens via privé bericht naar Het proximus team doorsturen met welke login je juist inlogt op de proximus tv app?

Kan je mij ook laten weten welke versie van windows er op je pc staat ?
windows 10 samuel ik heb ook mijn login doorgegeven prive
Reputatie 7
Badge +4
Danny, je account is wel degelijk actief en in principe zou het dus moeten lukken om de app te gebruiken, ik heb het in elk geval doorgestuurd naar de betrokken dienst om na te gaan wat er juist aan de hand is. Van zodra ik een antwoord heb zal ik je hier iets laten weten.
dank u samuel m het nodige te doen
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan !
hallo samuel nog steeds geen reactie op de tvapp hoor wel werkt het met internet en zo kan ik tv zien op mijn pc maar de app op pc werkt gewoonweg niet
Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben nog geen update gekregen over het probleem. Ik heb hen en reminder gestuurd. Groeten,Robrecht
Reputatie 7
Badge +6
Danny, er is een nieuwe update van de app beschikbaar, kan je hiermee eens opnieuw proberen? Best app volledig verwijderen en opnieuw installeren.
hallo thomas ik heb alles verwijderd van de tv app en terug geinstalleerd doch zonder succes ik kan alleen tv op mijn pc zien via internet
Reputatie 7
Badge +6
Heb je dit probleem ook als je via www.proximustv.be gaat en dus niet via de Windows10 app zelf?
ik kan alleen tv zien op mijn pc als ik streaming van tv gebruik bij de app wordt met een tekst gevraagd om te aanvaarden en dan verdwijnt alles
Reputatie 7
Badge +6
Danny, ik zie dat je forum topic nog steeds open stond en dat dit verder privébericht is afgehandeld.

We hebben eens aan onze kant getest en hier lijkt het wel te werken. Gezien het vanop je GSM wel werkt vermoed ik dat het probleem te wijten valt aan een instelling probleem op je computer. Hierbij kan ik je niet helpen. Je kan eventueel is een pc expert raadplegen hiervoor

Reageer