Proximus tv app

  • 11 October 2017
  • 13 reacties
  • 378 Bekeken

Hoe kan ik vanaf mijn iPhone dmv de app Proximus TV een opgenomen film bekijken op een TV - scherm?

13 reacties

bijvoorbeeld met een Chromecast HDMI dongle:

De inhoud van je apparaten, wordt eigenlijk niet naar de Chromecast dongle gespiegeld,
maar je apparaat is een soort afstandsbediening voor de dongle die de inhoud op internet ophalen.

Chromecast heeft een set-up app nodig op je mobiel apparaat, te downloaden via
Chromecast website of van Google Play of App Store.
Deze zal de Chromecast dongle verbinden met je WiFi netwerk,
zodat het online de inhoud kan ophalen van het internet.

Elk apparaat, dat met hetzelfde WiFi netwerk verbonden is en de plugin heeft geinstalleerd,
kan draadloos ondersteunde inhoud streamen naar het scherm van de ontvanger waar de dongle op aangesloten is.
Voorbeelden van enkele van providers die content overbrengen naar Chromecast zijn:
Proximus TV Overal, Netflix, YouTube, Hulu, HBO Go, Google Music, Pandora enz.....
Dank u vior uw antwoord Martin, maar met de chromecast lukt het niet. Het gaat perfect met Netflix, maar helaas niet met Proximus tv.
zou het niks te maken hebben met iOS 11.0 of 11.02 dat het niet werkt!
mss zijn ze daar wel bij proximus van op de hoogte stuur hen anders eens een privébericht met de vraag.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Guy, had je al eens geprobeerd met een ander apparaat om via de chromecast proximus tv te streamen? MVG, Wim
Hallo Wim, ja, met mijn iPhone lukt het evenmin als met mijn iPad. Dank u!
in ieder geval sedert iOS11 tem 11.03 is het melden van deze problemen begonnen.
Reputatie 7
Badge +4
Wat geberud er juist als je probeert te streamen?
Ik open een film die ik opnam met de Proximus app en vervolgens klik ik op het icoontje in de rechter bovenhoek. Dan kan ik klikken op de naam van de chromecast en vervolgens krijg ik een blauw scherm met Proximus label en de tekst « klaar om te kijken ». Op de iPad verdwijnt het beeld en dat is alles. De film verschijnt niet op mijn tv scherm. Als ik vervolgens terug de film oproep op de iPad herhaalt deze geschiedenis zich weer.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb ondertussen gezien dat je 2 forumposts gestart hebt, ik heb je op je andere post nog een bijkomende vraag gesteld. Ik stel voor dat we via die post verder werken om verwarring te vermijden 😉
Waar vind ik die tweede post aub?
Ik vind geen tweede forumpost. Ik zal weer onhandig geweest zijn zeker?
Reputatie 7
Badge +4
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-41091/index1.html#post588003
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-41091

PS: deze post mag verwijderd worden had deze van KimB niet gezien !
Ik zal ook weer onhandig geweest zijn zeker? 😄 😃

Reageer