Beantwoord

Proximus TV app

  • 28 August 2017
  • 66 reacties
  • 892 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
In de app Proximus tv op de laptop kan je uw opnames bekijken in Bibliotheek.
Ik zie daar programmas staan zoals "crossing lines" die ik feite niet wens .
maar de vraag is hoe of waar kan ik deze verwijderen ,
icon

Beste antwoord door RobrechtB 29 August 2017, 08:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

66 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In welke browser krijg je deze melding , zoals in de melding staat dien je ofwel Chrome, Firefox of Edge gebruiken, Indien je dit via Firefox krijgt kan je eens laten weten welke versie van Firefoxje juist gebruikt?
Reputatie 3
Badge +1
Ik krijg dezelfde melding in Chrome en nu was het via Internet Explorer en daar vraag ik Proximus tv en via de linken krijg ik het blauwe scherm met de verschillende mogelijkheden zoals TV Live Bibliotheek enz...
Mogelijks doe ik dingen verkeerd en daarom vraag ik de hulp.
Ik wil gerust van 0 beginnen .
Ik heb al veel hulp gekregen van Martin en andere mensen maar blijkbaar heb ik nog geen oplossing.
Ik sta open voor goede raad.
Mijn laptop loopt op Windows 7.
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit even proberen via firefox ?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo ,ik zoek op google Firefox en welk link moet ik nemen ?
Reputatie 7
Badge +4
normaal zal de 1ste zijn
Reputatie 3
Badge +1
jonathan
Firefox geinstalleerd en via inloggen van de proximusaccount krijg ik de blauwe schermen met de titels.
Ik heb deze middag de test gedaan door het nieuws op VRT op te nemen en bij klikken op Mijn bibliotheek / opnamen zie ik de aanmelding van het opgenomen nieuwes met een knop BEKIJKEN.
Wanneer ik op de knop klik beginnen de 3 bolletjes in het midden te scrollen maar verder gebeurd er niets.
Zie bijlage.
Dus de beelden komen niet.
Reputatie 3
Badge +1
Nog eens geprobeerd via Firefox en krijg nu volgende melding, zie bijlage
Reputatie 7
Badge +4
ik kan de bijlage jammer genoeg niet opnenen
welke foutmelding krijg je precies ?
De foutmelding luidt als volgt:
De browser is tijdelijk niet compatibel en er wordt aangeraden om IE te gebruiken om opnames te kunnen bekijken
Reputatie 3
Badge +1
IN het TV beeld staat :
beste klant
Deze browser is momenteel niet compactible en daarom is het niet mogelijk uw opnamen te bekijken.
gebruik hiervoor Internet Explorer.


.... Maar dat geeft hetzelfde resultaat.
Reputatie 7
Badge +4
welke versie van firefox gebruik je momenteel ?

is dit de meest recente
via firefox zou dit immers moeten werken
met ff 53.0.3 krijg je de melding dat je silverlight moet installeren, niettegenstaande deze wel degelijk geïnstalleerd is, dus als je niets aan de instellingen (npapi) verandert zal het niet werken.

om dit te omzeilen moet je het volgende doen
> http://bgctv.skynetblogs.be/#Firefox-NPAPI-inschakelen
Reputatie 3
Badge +1
Hallo,
Ik heb bovenstaande bekeken en dit lijkt me een beetje te complex.
Ik heb ook silverlight opnieuw geinstalleerd . Ook Firefox 53.0.3
Het resultaat blijft hetzelfde.
maar ik ontdekte iets anders wat mogelijks de oorzaak zou kunnen zijn waarom de beelden niet doorkomen.
Dit is het volgende : zie bijlage.
Momenteel zijn wij aan de kust en zit ik op een privé netwerk.
Ik heb ook geprobeerd via verbinding van mijn 4G - modem en het duurt lang voor er beweging komt. Ik zag wel dat ik nu een knop BEKIJKEN zag staan bij één van mijn opnamen die ik had gedaan.

Nu , jullie mening hierover . Zou het kunnen dat de manier van verbinding de oorzaak kan zijn ?
zit je dan op een privé netwerk van een ander provider zoals TN mss , dan ga je niet naar TV Overal kiunnen kijken, maar zelf dan nog, dat je de melding krijgt van Firefox dat je silverlight moet installeren, heeft daar niks mee te maken dat je op een ander netwerk zit dan van proximus, dit heeft te maken dat Firefox siverlight niet ondersteunt, zonder die kunstgreep zoals hierboven al werd aangegeven.
Reputatie 3
Badge +1
Ik zit niet op een netwerk van een andere provider maar op een lokaal privé netwerk om op I-net te geraken.
Met een code kunnen we op Internet. (tijdelijke periodes)

De procedure die wordt aangegeven om via Firefox de zaak te omzeilen is voor mij wat te complex waaraan ik niet zou beginnen.

Ik ga daar nu ook niet verder te diep op ingaan om mijn opnamen te bekijken op PC .
W e zien wel verder.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo, de situatie is onveranderd maar ik kreeg bevestiging dat het met Windows 7 niet lukt opgenomen zaken te laten afspelen.
Van mij mag deze topic worden afgesloten.

Ik heb nu een andere vraag maar daarvoor zal ik een nieuwe topic openen.
Hoe sluit dat hier af ,