Beantwoord

Proximus TV app

  • 28 August 2017
  • 66 reacties
  • 892 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
In de app Proximus tv op de laptop kan je uw opnames bekijken in Bibliotheek.
Ik zie daar programmas staan zoals "crossing lines" die ik feite niet wens .
maar de vraag is hoe of waar kan ik deze verwijderen ,
icon

Beste antwoord door RobrechtB 29 August 2017, 08:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

66 reacties

Ok en nogmaals bedankt voor de bevestiging.
Reputatie 3
Badge +1
Kan IE gewoon zonder problemen worden geinstalleerd ? Geen nevenwerkingen ?
Onze decoders staan altijd standby om de eventuele upgrades te doen 's nachts.
Sorry, efkes, wat is nVPR ?
Onze modem thuis BBOX3 en ik herstart die toch 1x per maand.
Maar ik heb de opmerking gezien heden voormiddag wanneer ik de opgenomen film van gisterenavond wilde bekijken dat het niet mogelijk was.
Ik pas mij wel aan aan de situatie en vermoedelijk zal een nieuwe pc zich opdringen want ik heb vernomen dat omschakeling van W7 naar veel problemen geeft en de beste oplossing is een nieuwe pc met direct W10.
Klopt of niet ?
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan me niet uitspreken of je computer al dan niet kan geupgrade worden zonder problemen. Dit hangt van de hardware van je toestel af.

Dit zijn de hardware eisen van windows 10

https://www.microsoft.com/nl-be/windows/windows-10-specifications#system-specifications

nPVR zijn Netwerk opnames die voor 60 dagen blijven staan op de server van Proximus. Indien je een mini decoder hebt kan je alleen netwerk opnames doen daar deze decoder geen harde schijf heeft. Indien je een opname langer wil bij houden kan je deze aanpassen naar en LT (long term nPVR opname Max 3 Jaar).

cPVR zijn lokale opnames op de harde schijf van je toestel. Al de opnames die je inplant via de app/site zijn altijd nPVR.
Reputatie 3
Badge +1
Nee het is niet de bedoeling van een upgrade te doen want ik zoek geen problemen zoals ik reeds aanhaalde in mijn vorig bericht.
Beter een nieuwe pc waarop W10 is geplaatst

Maar u gaf geen return ivm IE te plaatsen, kunt u even bijlichten aub.

PS : onze decoders zijn die zwarte ( weet niet welk type ) hoe doe je de aanpassing naar LT ?
Ik vraag dat maar.
Want jullie hebben mij al goed geholpen en geinformeerd.
zie hier voor meer uitleg
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Internet explorer staat toch nog op je laptop, zelf al heb je google chrome ook staan op je laptop.
Reputatie 7
Badge +4
IE kan je meestal zonder problemen installeren, al is dit bij de meeste pc's al geïnstalleerd.
Om een opname langer te bewaren dien je gewoon te gaan naar je opnames en daar bij de opname zelf de optie te kiezen "opname langer bewaren"

mvg
jonathan
je kan die terugvinden onder de mappen:
voor 32-bit: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
voor 64-bit: C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
Reputatie 3
Badge +1
ok bedankt mannen, ik ga die zaken bekijken en proberen en laat iets weten , ondertussen bedankt voor de goede zorgen en ondersteuning maar sluit dit topic nog niet af hoor.
Grtn
Jean Paul
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nu IE11 geplaatst maar het bekijken van een opgenomen program blijft toch hetzelfde effect geven.
Ik zie 3 puntjes van links naar recht bewegen (zoeken) maar verder gebeurd er niets.
Nu zie ik dat proximus een mail rondstuurt dat het binnen kort wel mogelijk zou zijn vanaf Chrome en 2 anderen.
Dus voorlopig wachten we af.
Ik heb hier even bij mij getest met IE11 en het werkt.
heb je lang genoeg gewacht want duurt som heel lang voor het programma start!


(wissen van opnames gaat ook niet uit de bibliotheek)
Reputatie 3
Badge +1
Zal nog efkes proberen Martin. Bedankt
Reputatie 3
Badge +1
ik heb nu nogmaals getracht een opname te laten spelen en n a +- 30 min. nog steeds hetzelfde beeld , dus de 3 lopende puntjes.
Heeft het nu waarschijnlijk toch te maken dat het bestuursprogramma te licht is ?
Reputatie 3
Badge +1
Zie bijlage wat er gebeurt : lijn/bolletje loopt maar geen beeld.
Is er soms nog iets anders wat moet aangestipt worden in MY Proximus of iets anders ?
Heb je dat ook als je met Firefox browser probeert.
Reputatie 3
Badge +1
firefox heb ik nog niet geprobeert. gewoon downloaden via Google en installeren en dan Proximus tv opvragen ?
- downloaden https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
- installeren
- Firefox opstarten
- surfen met Firefox naar http://proximustv.be
Reputatie 3
Badge +1
Firefox geinstalleerd en bij probatie voor MIJN BIBLOTHEEK/OPNAMEN krijg ik => bijlage

Wat is nu het probleem , het te lichte bestuursprogramma of doe ik toch nog iets mis ,
sorry !!!!
het is mijn fout, nu dacht ik dat het met Firefox ook al werkte, maar inderdaad met deze browser werkt het nog niet, net zoals het nog niet met google chrome browser werkt en daarom staat er ook bij vermeld :
"Binnenkort beschikbaar in deze browser.
In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken"

Nogmaals mijn excuses om je op een dwaalspoor gezet te hebben.
Reputatie 3
Badge +1
Geen probleem maar met IE lukt het ook niet.
Reputatie 7
Badge +4
Welke fout krijg je via internet explorer?
Geen foutmelding scherm blijft hangen op:

Reputatie 3
Badge +1
Al verschillende pogingen gedaan.
Krijg een blauw scherm met onderaan alle nodige toetsen zoals, start, pauze enz....
Dan begint een bolletje te lopen voor de vooruitgang van het gekozen , af te spelen programma, maar er komt absoluut geen beeld door.
Reputatie 3
Badge +1
Dag,
Is er al ergens een oplossing voor dit probleem gevonden of nog in oderzoek.
Zoals ik reeds eerder aanhaalde blijkt wellicht het lage besturingprogramma van de pc hier een rol te spelen dat het maar vanaf W8 enz.. mogelijk is opnamen af te spelen .
Reputatie 7
Badge +4
Heb je je cookies al eens gewist of Silverlight opnieuw geïnstalleerd? Het zou ook daarmee kunnen te maken hebben. Silverlight kan je hier downloaden: https://www.microsoft.com/silverlight/

Groeten,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
cookies gewist en Silverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd doch resultaat idem , zie bijlage.
Blauw scherm met midden 3 lopende puntjes.