Proximus tv app

  • 21 August 2017
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Ik probeer hier proximus tv te kijken via een android box. Als ik beeld wil afspelen krijg ik de volgende melding : Er is momenteel een probleem met de streaming server van proximus tv. Gelieve later opnieuw te proberen.
Kan er hier soms iets aan gedaan worden. Het zou echt leuk zijn moest ik dit kunnen afspelen via mijn android box.

4 reacties

ik dacht ooit eens gelezen te hebben op userbase.be/forum dat het niet werkte, via de android box, mss daar ondertussen ook eens gaan piepen of je iets waardevols vindt.
Zou toch tijd worden dat ze dit eindelijk eens gaan ondersteunen . Er gaan meer om meer mensen komen die gebruik maken van een android box. In alle geval bedankt voor uw antwoord. Ga daar eens gaan kijken ze . Grtz Jo
Hallo,

bij ons thuis werd vrijdag ll proximus geïnstalleerd.
We slagen er op geen enkel toestel in om proximus TV te activeren.
Op de verschillende toestellen/apps zijn er verschillende meldingen.

Op WIndows laptop wordt gevraagd naar een vast nummer om mee te koppelen. Er kan echter niets ingegeven worden.
Op Android wordt gemeld dat mijn account geen rechten heeft.
Op myproximus staat dat er een technisch probleem is. Zonder meer. Geen commentaar over wat en hoe?

Help?
Wat staat er aangeduid in MyProximus ivm Proximustv

PS: sorry had je laatste regel niet zien staan.

je kan ook de vraag eens stellen in een privé bericht door je gegevens er bij mee te sturen
een privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer