Proximus TV app


proximus tv app is niet beschikbaar op play store wel andere app's van proximus
waar en hoe prowimus tv downloaden voor smartphone ?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Andreas,
Dit is de juiste link nochtans:
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.mobile.adeleeverywhere&hl=nl

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
andreas

wat geef je precies in op de play store ?
Ik heb dit net even getest door proximus tv in te geven en vind meteen de app terug

Of heb je een probleem met het installeren zelf ?
Wim : ik krijg volgende reactie via de link:
Proximus tv is compatibel met volgende apparaten

x Proximus Samsung GT-I9505

v No carrier Samsung GT-P5100

x No carrier Samsung YP-G70

dus niet langer meer op mijn smart Samsung S4 GT-I9505 die op aanraden van" Guilermo" via chat proximus deze morgen geüpdatet werd. Enkele app's moesten aangepast maar geen Proximus tv op play store. ik wil tv terug op mijn S4 maar hoe ?

Proximus tv werkt wel op P 5100 Tablet maar ik heb die niet altijd bij natuurlijk
Reputatie 7
Badge +4
Welke android versie staat er momenteel op je toestel?
Kim B
android 5.0.1 laatst bijgewerkt gisteren 12/05/2017
Heb hetzelfde probleem

Sinds upgrade android 4.2.2 naar 5.0.1 kan ik de app Proximus TV niet meer gebruiken op mijn Samsung S4 GT-I9505.

Ik krijg volgende melding.
"Je gebruikt een oude versie van de Proximus TV-applicatie.
Voor een betere ervaring nodigen wij je uit de nieuwe versie te downloaden".

Bij de update van deze nieuwe versie krijg ik de melding "Je apparaat is niet compatibel met deze versie"
Ook het herinstalleren van de app via google play lukt niet (kan toestel Samsung S4 GT-I9505 niet meer selecteren).
Inderdaad sedert de update werken meerdere applicaties van proximus niet meer op een samsung toestel. S4 GT-19505. Waaronder Home Control, Tv overal,...
Het probleem met de Proximus TV app is vanaf vandaag opgelost.
Wanneer je nu de nieuwste versie download vanuit de Google Play Store zal je ProximusTV terug kunnen gebruiken.
waarom lukt het niet meer om in te loggen op proximus tv app na nieuwste versie gedownload te hebben? ik kan inloggen en dan blijf ik terug op het inlogscherm komen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Liselore,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen alsook je myproximus login? Dan bekijk ik het voor je.

MVG,

Wim

Reageer