Beantwoord

Proximus tv app


  • Apprentice
  • 2 reacties
Wie weet raad ? Wanneer ik via de tv app in mijn bibliotheek kijk met opnames heb ik momenteel 16 items terwijl er op de televisie 31 opgenomen items worden weergegeven. Dit is dus vrij lastig want de helft van de opnames kunnen dus niet worden bekenen via de app. Hoe kan ik dit oplossen ?
icon

Beste antwoord door Wim VL 7 april 2017, 20:09

Dag Robby,

vermoedelijk gaan sommige opnames op de harde schijf van je decoder staan, deze kan je niet afspelen.

MVG,

Wim

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Robby,

vermoedelijk gaan sommige opnames op de harde schijf van je decoder staan, deze kan je niet afspelen.

MVG,

Wim
Hey Wim, bedankt voor je antwoord.
Dus eigenlijk heb ik de nieuwste decoder nodig zonder hdd om ten volle te kunnen genieten van de app en in het bijzonder dan de opnames ?
Reputatie 7
Badge +4
Helaas kan je met de oudere software niet kiezen om op te nemen op harde schijf of netwerk. Echter komt zeer binnenkort de nieuwere software uit voor de V4 decoder, dus nog even geduld...
Hartelijk bedankt voor de uitleg. 😀

Reageer