Beantwoord

Proximus TV

  • 26 January 2018
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

Telkens bij het inloggen bij Proximus TV moet ik me alsmaar opnieuw inloggen. Iemand die me hierbij kan helpen?

Mvg,

Wim
icon

Beste antwoord door jdm_01 26 January 2018, 14:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Log je je in met je MyProximus login? Staat ProximusTV vermeld bij je producten?
Indien niet vermeld klantendienst bellen op 080022800 of melden via een privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg.
Op beide vragen moet ik positief antwoorden. Dus best es bellen?
Proximus medewerkers zullen hoogstwaarschijnlijk een je profiel moeten aanpassen en aangezien je post nog maar een uur geleden gepost werd kunnen ze wel nog reageren hier
Dit hoop ik zodanig ik vanavond nog kan genieten van proximus tv
normaal komen de proximus mede werkers op het forum tot 22 u
als de reactie te lang uitblijft kun je nog altijd , zoals hier reeds aangegeven werd,
de helpdesk bellen 080022800 of een privé bericht aan het proximus team sturen > https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679
Ik denk dat ik maar eens een privébericht stuur. Na enkele momenten te wachten, werd er neergelegd.

Reageer