Beantwoord

Proximus panne 9/01

  • 9 January 2018
  • 29 reacties
  • 1822 Bekeken

Nog steeds geen tv en WiFi !!!!
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 January 2018, 12:35

Bekijk origineel

29 reacties

eventueel eens de modem eens 5 seconden stroomloos zetten en zien of je dan internet hebt
daarna kan je de decoder ook even stroomloos zetten, en als dit niet helpt zal het nog even afwachten zijn.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/09/opnieuw-meldingen-van-problemen-bij-proximus/
Reputatie 3
Badge +1
Ligt vast niet bij jou Peter, de website ligt er ook nog steeds uit dus ik denk dat ze weer/nog aan de servers aan het sleutelen zijn
Reputatie 3
Badge +1
https://www.hln.be/geld/consument/opnieuw-meldingen-van-storingen-bij-proximus-krijgen-klanten-vergoeding-na-panne-van-gisteren~a7a3e655/

Dusssss
Reputatie 7
Badge +6
Momenteel ondervinden we inderdaad een storing op ons netwerk waarvan de oorzaak ligt in een panne die gisteren avond begonnen is. Deze is toen hersteld maar momenteel ondervinden we opnieuw hinder. We doen er alles aan op dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses hiervoor.

Update 14:33:
Momenteel kan je nog steeds hinder ondervinden, ook voor internet. We zijn nog druk bezig de panne op te lossen. De meeste connecties zijn reeds terug online. Helaas nog niet allemaal.

Update 15:50:
De meeste hinder is momenteel geweken. Mocht je thuis nog geen verbinding hebben raad ik aan nog even je bbox en/of decoder volledig te herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Ook de 080022800 is terug telefonisch bereikbaar.
Op deze Facebookpost vind je de laatste communicatie omtrent de panne.
Nogmaals onze excuses voor de hinder.

Update 16:35:
Ik zie dat er mogelijks nog wat hinder kan zijn bij de internetconnectie zelf. Onze teams zijn nog druk in de weer. Nog even geduld dus.

Update:
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.
Heb televisie maar geen streaming op tablet..kan ook niet inloggen op myproximus
Reputatie 5
Badge +2
Volgens het radio nieuws van 1 uur moet alles in orde zijn
Maar bij mij ook geen proximus website, geen app tv, en niet op de website van proximus tv,
dus alles behalve ok
Reputatie 1
wees professioneel Proximus, als trouwe klant en ondernemer heb ik begrip voor de panne maar niet voor uw misplaatste houding tegenover uw trouw clienteel : geen fake news via de media maar een planning aub
Hier hebben we al TV, maar geen internet, klantendienst buiten werking. Proximus zou beter ons op de hoogte houden,
Reputatie 7
Badge +6
Momenteel kan je nog steeds hinder ondervinden, ook voor internet. We zijn nog druk bezig de panne op te lossen. De meeste connecties zijn reeds terug online. Helaas nog niet allemaal.
Bedankt voor de communicatie van ThomasP
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de communicatie van ThomasP
Dat kun je wel zeggen. Is de enigste die reageerd. Van de rest van de PX medewerkers en verdere communicatie is het opmerkelijk stil.
Reputatie 7
Badge +6
De meeste hinder is momenteel geweken. Mocht je thuis nog geen verbinding hebben raad ik aan nog even je bbox en/of decoder volledig te herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Ook de 080022800 is terug telefonisch bereikbaar.
Op deze Facebookpost vind je de laatste communicatie omtrent de panne.
Nogmaals onze excuses voor de hinder.
Nog steeds geen internet, alles geprobeerd, klantendienst niet bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat er mogelijks nog wat hinder kan zijn bij de internetconnectie zelf. Onze teams zijn nog druk in de weer. Nog even geduld dus.
OK, de online test van de lijn kon ook niet opgelost worden, wel vervelend een volledige dag zonder internet maar gelukkig dat ik nog mobiel internet heb.
en de tegemoetkoming van proximus is weer halfslachtig,
wat doen jullie met mensen die al bepaalde boeketten binnen hun pakket hebben zitten?En met mensen die geen intresse hebben in die bepaalde boeketten die twee weken gratis worden aangeboden?
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb gisterenavond ook last gehad van internet en TV, die niet werkten. Je voelt je dan plots op een eiland. 😵 Maar we hebben dat opgelost door aar een DVD te kijken en nadien was TV terug oké. Het opgenomen nieuws van VTM om 19u was wel blank. Ik heb wel het nieuws van 13 u kunnen zien. Al bij al, niet zoveel problemen ondervonden dus. 1,5 u geen tv kunnen kijken. Storing zou aan een stroompanne gelegen hebben. Dat kan ook al eens gebeuren zeker.
Reputatie 7
Badge +1
Hoorde net op EenHD nieuws dat PX van plan is een algehele compensatie te geven aan alle klanten. Klopt dit ?. Of heb ik dit verkeerd gehoord.
inderdaad stellen voor om 14 dagen gratis naar de betaalboeketten (voetbal inbegrepen) te kunnen kijken

PS:Ik hoor juist in het nieuws dat proximus zelf niet verplicht is van dit te doen
Reputatie 7
Badge +1
inderdaad stellen voor om 14 dagen gratis naar de betaalboeketten (voetbal inbegrepen) te kunnen kijken

PS:Ik hoor juist in het nieuws dat proximus zelf niet verplicht is van dit te doen

Weet ik dat ze dit niet verplicht zijn. Wanneer gaat dit in en worden de Klanten hiervan verwittigd door PX om wat en hoe dit gaat.
De compensatie voor TV ok , maar dat ik de hele dag geen internet had, dat verdient meer compensatie.
Beste, hoe en wanneer kunnen we gebruik maken van uw tegemoetkoming voor de panne die we ondervonden hebben?
Mvg,
Ik lees hier net in de krant metro een artikel dat proximus gedurende 2 weken een compensatie zal bieden... alle zenders openstellen zou tof zijn. Weet iemand vanaf wanneer en wat we precies mogen verwachten en ondertussen is proximus ook nog altijd op zoek naar een vervanger voor sundance die gestopt is...
Timm1983
Reputatie 7
Badge +6
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.
Reputatie 7
Badge +1
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.

Hallo Thomas,
Wordt dit een persoonlijk bericht naar iedereen of algemeen. Wel rekening mee houden dat niet iedereen op Facebook of twitter zit. Hoop dat dit beter gecommuniceerd gaat worden als met de panne is gebeurd. Alvast bedankt met jou feedback.
Mvg, Antoon

Reageer