Programmatie TV-gids zender VIER en VIJF

  • 4 November 2014
  • 13 reacties
  • 369 Bekeken

Blijkbaar lukt Proximus er niet in om de zenders VIER en VIJF goed te programmeren de laatste weken.


Vorige week liepen de programma's volledig gelijk(VIJF had de programma's van VIJF)


Na een telefoontje met de helpdesk was dat opgelost.


Enkel draaide de programmatie van VIJF volledig in de soep.


Vanaf 05/11 GEEN programma's meer tot 08/11.


Vanaf 10/11 loopt het namiddag programma volledig op de verkeerde uren.


Ik heb juist de helpdesk NOG EENS gecontacteerd, echter geen deftig antwoord.


Zijn er nog die dat probleem hebben waargenomen?


Wanneer gaan ze eindelijk eens leren een GOEDE TV-GIDS aan te maken?





13 reacties

Dat is inderdaad al oud nieuws werd hier al vele malen gemeld en ik denk dat de mensen het ondertussen opgegeven hebben om het nog te melden!


Ze zijn ervan op de hoogte bij Proximus en de oplossing laat op zich wachten !


Het gelijk lopen van de programmagids loopt ook dikwijls in de soep en een reboot van de decoder laadt dan de programmagids terug in, maar als de programmatie van bepaalde zenders niet klopt dan helpt natuurlijk deze reboot niet.
Maar ik blijf het vreemd vinden dat ze wel een samenvatting van een soap kunnen geven van 6 maanden geleden.Wanneer je dit meld is dit terug in orde,maar de volgende keer heb je weer van dat of krijg je helemaal geen samenvatting.Proximus zegt dat dit aan 5 ligt omdat zij niet de juiste informatie doorsturen.Als dit dan aan 5 zou liggen.Wat ik best wil begrijpen.Zou dit denk ik wel elke dag altijd dezelfde samenvatting zijn,en niet één maal geen dan weer 6 maand achter en dan degene die bij de aflevering past.Want anders zouden er nogal klachten binnenlopen bij vijf denk ik.Dus wat het vroegere belgacom hier vertelde is larie en apekool.Er zijn immers veel meer operators dan proximus en telenet die vijf uitzenden.
Onze
EPG provider heeft technische problemen ondervonden bij het genereren van een
correcte EPG programmatie. Deze voormiddag hebben we uiteindelijk een correcte
EPG file van onze EPG provider ontvangen.
Al
onze operationele teams doen momenteel een manuele interventie om de nieuwe EPG
Zip file te importeren. Wij schatten dat de nieuwe update deze namiddag
zichtbaar zal zijn op ons TV platform.
Wij
zijn ons bewust van deze ongelukkige situatie en samen met de EPG provider
werken we aan de situatie om deze te verbeteren en te optimaliseren.
Onze
oprechte excuses voor de ongemakken.
Met vriendelijke groeten,
OdB

Reputatie 6
Badge +2
Bij mij verloopt in ieder geval alles normaal, de EPG gids voor VIER en VIJF is in orde.
Nu ben ik eens benieuwd naar de samenvatting van de soap de dingen des levens die al van 1968 draait.Of nu die samenvattingen altujd juist zijn.Ik geloof er geen fluit van.Warme broodjes smaken zoet,of hoe is dat gezegde Elsa waar je ook weer rondhangt vandaag?knipoog
Na reboot, TV-gids van morgen op VIJF :Pas d'information disponible, veuillez nous en excuser.

Ik denk dat ze ons een cursus tweetaligheid aanbieden...
Als het alleen de Tv-gids is kan je dit niet veranderen, maar anders kan je wel de taal NL instellen via de 'Menu'
Het is te zien dat ze er aan bezig zijn geweest.Deze morgen over heel de lijn niets te zien.Zal maar weer eens op m'n knop duwen zeker?Miserie,miserie.
HET BEGINT ECHT DE SPUIGATEN UIT TE LOPEN.


DE BELOFTE DAT HET GING OPGELOST WORDEN GISTEREN IS WEERAL EENS NIET NAGEKOMEN.


AL WEKEN IS ER EEN PROBLEEM MET DE TVGIDS VAN VIJF MAAR ER WORDT NIETS AAN VERANDERD


ZELFS DE LAATSTE DAG PROGRAMMATIE IS NOG ALTIJD FOUT.


ALS KLANT KAN IK TOCH SNELLE INTERVENTIE VERWACHTEN VOOR HET GELD DAT IK BETAAL.


EIGENLIJK ZOU IEDEREEN EEN TEGEMOETKOMING MOETEN VRAGEN VOOR EEN PRODUCT DAT NIET NAAR BEHOREN WERKT.


VEEL GELD VOOR NAAMSVERNDERING MAAR NIETS VOOR DE ABONNEE.


WANNEER WORDT DIT EINEDELIJK OPGELOST?


Haalt dus niets uit bij die programma gids op 5.Heel goed gemaakt.Die van gisteren was beter.
Geduld is een mooie deugd zeggen ze dan !
Neen Elza, het was slechts die verdwaalde boodschap in het frans, de rest allemaal in het nederlands. Gisteravond wou ik ook iets instellen op Vitaya,


maar daar was de TV-gids ook programmatie onbekend, in blokken van 3u... Voor de mensen die veel weg zijn en de tijd niet hebben om dat steeds te


controleren... Maar allez, ben dus niet alleen, en inderdaad, geduld is een schone deugd. Hopelijk vinden ze er gauw iets op en voor alle zenders.


Ik versta het niet bij de ene operator loopt dat allemaal vlotjes en hier kan je nog geen samenvatting van je soap raadplegen.Want nu om 16 uur was er eindelijk een gids aanwezig stond die band vol met programma's.Toen ik ging zien naar de samen vatting was dat die weer van 6 maand geleden.Erg leuk maar ik mail niet meer want ik ken het antwoord toch.Als ik dan enkele verdiepingen zak en bij de concurrent ga zien is die samenvatting wel van deze aflevering.Ik vind die uitleg van proximus toch vreemd en die word verdraaid zo dat het het beste uitkomt voor hen,en of het er op lijkt alsof zij er niets kunnen aan doen.

Reageer