Problemen Proximus in Lier

  • 20 December 2017
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Mijn mama woont in lier. Vorige week 5 dagen zonder telefoon, internet en TV. Van maandag weer niets beschikbaar. Eerst tot vanmiddag Maar nu blijkt tot volgende week (!) woensdagnamiddag. In totaal meer dan 2 weken zonder internet, telefoon en TV!! Geen enkele informatie op voorhand of uitleg (zware infrastructuurwerken?! Die dan blijkbaar zonder aankondiging worden gedaan). Geen enkel voorstel ter compensatie, daar moet je zelf achteraan gaan (als ze het al krijgt). Ik vindbaar dat totaal klantonvriendelijk of zie ik dat nu verkeerd. Ik heb begrip voor werken en storingen. Maar meer dan 2 weken????? En dan zonder enige communicatie of tegemoetkomingen, ... een gebrek aan respect voor de gebruiker. Ik had mijn mama aangeraden om van Telenet over te stappen naar Proximus. Ze heeft er al lang spijt van .. 😞 zijn er nog mensen inLier met hetzelfde probleem?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi
jammer genoeg Is het niet altijd mogelijk om infrastructuurswerken op voorhand te voorspellen of van te verwittigen
indien er een kabel wordt beschadigd door werken of dergelijke kunnen wij dit niet op voorhand weten natuurlijk

Onze teams doen hun best om dit sort problemen zo snel mogelijk te verhelpen maar de weeromstandigheden en feestdagen maken het ons niet altijd makkelijk

Onze excuses voor het ongemak en onze dank voor het begrip

mvg
jonathan
Beste jonathan,

Bedankt voor je reactie.

Ik wil graag begrip opbrengen, maar het zou fijn zijn dat het dan wederzijds is. Ik weet niet hoe je het zelf zou vinden om 2,5 weken afgesloten te zijn? Begrip van Proximus voor zijn (particuliere) klanten die zo lang zonder al die diensten zitten. Ik vraag mij af wat business klanten doen op zo'n moment...
Mijn mama is 67 jaar en niet helemaal mee met alle technologie. Ze heeft dus geen smartphone, enkel 'gewone' gsm met herlaadkaart die ze maar zelden gebruikt. Nu dus extra belwaarde kopen.
Als de diensten waarvoor ze maandelijks betaalt niet geleverd worden lijkt het me evident dat ze er niet voor moet betalen en daar zou ze ook niet zelf moeten achter vragen. Dat zou automatisch moeten gebeuren. Als mijn mama haar maandelijkse bijdrage niet betaalt , wordt ze door jullie toch ook afgesloten? Lijkt me logisch, maar andersom dus ook.
Wat me ook stoort is het totale gebrek aan communicatie. Ik begrijp dat jullie niet kunnen weten dat er een kabel doorgesneden gaat worden, maar als het gebeurt en de herstellingstermijn is 2,5 weken dan lijkt een communicatie aan de getroffen klanten mij geen absurde vraag... per brief uiteraard want mail kunnen ze niet ontvangen ( toch de klanten zoals mijn mama die geen smartphone hebben).
Doorschakeling naar haar gsm werd wel aangeboden, waarvoor dank. Alleen werkt die niet constant. Gisteren en maandag wel, vandaag weer niet. Weer bellen naar klantendienst , wachtmuziekjes e.d. En nu weer (even?) in orde.

Ik weet niet, .... gewoon 'onze oprechte excuses voor dit ongemak' vind ik precies in deze omstandigheden niet veel voldoening bieden.

Soit, ik laat het los, we gaan er niet dood van, de wereld heeft belangrijkere problemen en De concurrentie zal blij zijn.

Nog fijne feestdagen.

Reageer