Problemen opnames op TV app sinds nieuwe V6

  • 5 April 2018
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Ah een onderwerp titel waar ik mijn probleem kan posten...
Het is nog even zoeken nog voor me hoe dit allemaal werkt :-)

Ik weet niet of dit aan de test decoder V6 ligt, maar sinds deze decoder worden onze opnames niet meer gesynchroniseerd met de mobiele TV app.
Soms kijk ik via TV naar opnames en soms mobiel.

Vroeger als ik een programma mobiel wiste dan was die ook gewist bij de opnames via TV. En omgekeerd.
Nu wis ik een programma of via mobiel of via TV, maar moet deze dan ook nog eens wissen mobiel of via TV want die staat er nog steeds tussen...
Dit is dus zeer vervelend! Want zo geraken we in de war wat wel of niet gezien...

Ik heb al eens de mobiele app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen.

Weet iemand hier een antwoord op?

Oow.. ik denk net aan nog een probleem bij de mobiele TV app dat zich sinds die nieuwe decoder V6 voordoet, is misschien ook heel toevallig dat dit samenvalt en misschien toch niets met elkaar te maken heeft:
Sommige opnames wil hij niet afspelen. Ik krijg dan een foutmelding.
Nochtans zou hij die opnames vroeger wel hebben afgespeeld van die zender.

Weet iemand hier een antwoord op?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
[Bericht verplaatst naar nieuwe topic.]
Reputatie 7
Badge +6
Silvia, zoals ook reeds geantwoord op je ander bericht.

... Ivm de vraag van SilviaDc, dit lijkt een probleem te zijn met je decoder. De opnames staan op onze server maar je decoder moet 'bereikbaar' zijn voordat de opnames gesynchroniseerd zijn. Zet je je decoder in diepe slaap of schakel je deze snachts volledig uit dmv de stroomschakelaar?
Indien niet, raad ik aan eens een volledige reset te doen dmv de resetknop achteraan. Deze dien je 10 seconden ingedrukt te houden met een puntig voorwerp.

Reageer