Vraag

Problemen om opnames te bekijken

  • 10 April 2018
  • 6 reacties
  • 853 Bekeken

Hallo
Via de proximus tv app op de tablet is het onmogelijk om live tv of opnames te bekijken. Hier komen steeds drie bolletjes op die blijven knipperen.
Dan maar proximus tv via de laptop.
Ook dit werkt niet om opnames te bekijken, in de browsers Google Chrome en Mozilla Firefox komt de melding dat het enkel via Internet Explorer mogelijk is. Dit dan maar geïnstalleerd. Op het startscherm bij Internet Explorer staat echter "je kan opnieuw tv bekijken via Google Chrome, Mozilla Firefox en Edge".
Wanneer ik dan eindelijk aan mijn opnames kan, zijn enkel de meest recentste mogelijk om te bekijken. Bij een serie waarvan meerdere afleveringen zijn opgenomen is het zeer ambetant dat enkel de meest recente kan gezien worden.
Hoe kan ik toch alle afleveringen bekijken zonder voor de televisie te gaan zitten?
Kan er een compensatie volgen voor deze slechte service?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hi

Kan je de app even herinstalleren en kijken of het zo terug lukt ?
er zijn ondertussen een aantal aanpassingen gedaan
Misschien is dit al een ietwat oudere topic maar ik heb tot heden ten dage hier ook nog problemen mee. Shows en series die langer dan enkele dagen zijn opgenomen gaan niet om te bekijken op de app (terwijl het normaal wel zou moeten gaan..)
Als je de serie aanklikt zie je gewoon een simpele foto staan ipv de video die normaalgezien start bovenaan.
Daarnaast is de app gewoon teruggegaan in de tijd. Geen gegroepeerde series meer, niet meer overzichtelijk (de oude layout was top en voelde aan zoals je via de tv zou kijken!)

Hopelijk komt er snel een oplossing voor mijn probleem want zoals ik kan zien ben ik niet de enige... Ik neem series op om dan te bekijken via de tablet terwijl ik de afwas doe. Dit kan ik nu sinds de "wereldbekerupdate" niet meer jammergenoeg.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je ook al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren, BelgianStar?
Al enkele geherinstalleerd de app ondertussen. Nu nogmaals geprobeert en het blijft hetzelfde.
Oude afleveringen en opnames ouder dan 1 week kan ik niet bekijken op de app op onze galaxy tab s3.
Reputatie 7
Badge +4
Dit doet zich enkel voor op de tablet, niet op je overige toestellen?
Op al mijn android toestellen blijkbaar..

Reageer