Vraag

Problemen met Proximus TV website om tv op pc te kijken


Reputatie 2
Badge
hoi,

de laatste weken ondervind ik problemen om tv te kijken op jullie website.
het geluid valt geregeld weg soms na 2 minuten of soms na 5 minuten, heel willekeurig, ik moet telkens de pagina vernieuwen om het geluid terug te krijgen, maar na een aantal minuten valt het geluid terug weg, heel vervelend dus.
dit met verschillende webbrowsers, Mozilla en Internet Explorer.

ook heel soms krijg ik wel eens een foutmeldig met een error code van de Proximus TV website zelf waarna ik dan op OK moet klikken. (wel even vergeten welke code dat was)

kan dit even bekeken worden a.u.b.

alvast bedankt.
Mvg.

12 reacties

is het ook onder windows 10 dat je dit voor hebt want dat heb ik ook voor.
Reputatie 2
Badge
is het ook onder windows 10 dat je dit voor hebt want dat heb ik ook voor.

neen, dit op Windows 7
Reputatie 2
Badge
beste Proximus team.
hebben jullie al iets kunnen vaststellen ivm dit probleem ?

ik ben nu naar het nieuws van 19u aan het zien en ondertussen al zeker 10x de pagina mogen vernieuwen om mijn geluid terug te krijgen, dit is super vervelend, hoop snel op een oplossing.

Mvg.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Timpie, hoe is je computer verbonden met het internet? Is dit draadloos of per kabel? Wanneer je problemen hebt met de Proximus TV webpagina, kan je eens een speedtest doen (www.speedtest.net) en de snelheid even meedelen?

Wanneer je WiFi gebruikt, kan je ons ook meedelen of dit de 2.4 of 5.0 is? Heb je beide al eens geprobeerd en gekeken of de ander beter voor je werkt?
Reputatie 2
Badge
computer is verbonden met een ethernetkabel naar de modem toe, m'n snelheid is het probleem niet volgens mij, ik haal nog steeds het maximum wat mijn profiel te geven kan, eigenlijk nog steeds hetzelfde goed internet als toen het wel nog werkte.

Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de feedback. Kan je ons nog wat extra informatie geven? We proberen dit zo goed mogelijk na te kijken:
  • Deze problemen zijn met live TV via de app? Heb je dit op verschillende zenders?
  • Heb je deze problemen ook als je een opname afspeelt op de app?
  • Maak je soms gebruik van TV replay op de app? Heb je ook hier problemen mee?
  • Heb je deze problemen altijd of werkt het soms goed?
Reputatie 2
Badge
ik gebruik geen app, ik gebruik jullie website https://www.proximustv.be/nl tenzei dit ook als app bedoelt is.

dit is idd op alle zenders dat het geluid na een aantal minuten wegvalt.
bij de opnames ook.
TV replay gebruik ik niet.

ik heb deze problemen voor de laatste 2 of 3 weken nu altijd, ervoor ging dit altijd goed.

Mvg.
Reputatie 7
Badge +6
Ok bedankt. Misschien een vreemde vraag, maar ik ga er van uit dat je verder geen problemen hebt met het geluid op je computer? Bijvoorbeeld bij het streamen van YouTube? Heb je toevallig nog computers, om te kijken of je daar ook het probleem hebt?
Reputatie 2
Badge
verder geen problemen met m'n geluid bij youtube e.d.

maar nu je het zegt op een andere computer, dit op m'n laptop met wifi 2.4 even getest en heb er daar geen problemen meer,
werkt het dus perfect op de laptop, vreemd.

op m'n desktop computer zijn nogtans alle drivers up-to-date
vraag me af aan wat dit kan liggen dan, gezien er hier nog een persoon met deze problemen te kampen heeft.
Reputatie 2
Badge
vals alarm, op m'n laptop zijn er ook problemen, maar de problemen zijn wel anders nu.

het geluid valt ook soms weg, maar dan wel heel soms, zo om de 20 of 30 minuten, maar wat ik niet moet doen is de pagina vernieuwen, het komt na een aantal seconden vanzelf terug, ook heel soms loopt het beeld wel eens vast, dan ben ik wel verplicht de pagina te vernieuwen, dit kan misschien aan de wifiverbinding liggen, geen idee.

vind het toch een vreemde situatie.
Reputatie 2
Badge
wordt dit nog nagekeken ?

Mvg.
Reputatie 7
Badge +6
Dit wordt inderdaad nog steeds nagekeken. Mijn excuses dat dit wat langer duurt.

Reageer