Beantwoord

Problemen inloggen Proximus tv app

  • 31 March 2017
  • 5 reacties
  • 501 Bekeken

Vandaag nieuwe klant geworden. Deze avond de Proximus tv app gedownload.
Maar ik kan me niet inloggen. Hij herkend mijn inloggevens niet. Wie kan mij helpen
icon

Beste antwoord door KimB 1 April 2017, 09:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zal nog niet gelinkt zijn aan je abbonement, best eens klantendienst contacteren, of via deze weg kan het Proximus Team dit ook voor u fiksen.
klantendienst:

Onze technische dienst staat elke dag voor je klaar van 8.00 tot middernacht, via het gratis nummer 0800 22 800. Dus ook op zondag (behalve op feestdagen)!

mvg
hallo Dominancy,

kijk eens op http://proximus.be/myproximus of je links onderaan, daar onder "Opties", "Proximus TV applicatie " ziet staan.
Als je daar op klikt zal je "proximus TV applicatie met er naast een abbonummer moeten hebben, als deze gelinkt is aan je account en als dit zo is zal het wel nog om een andere reden zijn dat je niet kunt inloggen.
je kan afwachten tot straks hier een proximus medewerker reageert op het forum
of een privé bericht sturen naar het proximus team
of ook bellen naar helpdesk 080022800
of via proximus op twitter of facebook ( mogelijkheden genoeg 🙂 )
NB: Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 
      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dominancy,

Heb je al een MyProximus login aangemaakt? Kan je de login die je gebruikt eens doorsturen naar het Proximus team? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Kan je er ook je telefoon of klantnummer bij vermelden? Indien je dit niet weet, kan je dat terugvinden op je welkomstbrief. Ik kijk dan alles eens na voor jou.

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
als je gsm abbonement im een pack zit kan je blijkbaar deze app niet gebruiken
Reputatie 5
Badge +3
Dag Ellen,

heb je hierbij hinder?

Staat je account volledig gekoppeld, kan je eens kijken onder het tabblad mijn account, mijn klantengegevens. Sta je hier als beheerder van vaste producten?

Mvg, Nicky

Reageer