Probleem bij inloggen TV overal


  • Ils
  • 10 reacties

hey,


Ik ben sinds kort een nieuwe belgacom klant. Al veel problemen gehad om mij account in orde te krijgen... al uren aan de telefoon gehangen...


Nu heb ik weer problemen om in te loggen op tv overal; ik heb de applicatie op mijn ipad staan maar als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik belgacom klant moet zijn voor deze service.


Als ik in mijn e-sevices kijk heb ik blijkbaar wel tv overal.


Kan iemand mij hierbij helpen... ik heb geen speciale karakters in mijn paswoord.


groetjes, Ils

7 reacties


Kijk ook eens naar deze post waar het ook over problemen met TV overal gaat klik-HIER

Ik kan nergens inloggen, niet op iPad, niet op pc...

Hallo Ils,





indien het om een nieuwe aanvraag TV Overal gaat, kan het inderdaad zijn dat e-Services aangeeft dat de activatie in orde is, maar dat dit langs onze zijde toch nog niet volledig actief staat. Dit kan tot 72u duren.


Je kan voor meer info of om dit na te kijken altijd contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800.





Mvg


Eva van Belgacom

Beste Eva, kan u dat dan bij mij ook eens bekijken, want bij mij zou het in orde moeten zijn vanaf 1 november; 72 uur zijn geen 2 weken daht ik. Ik heb u hiervoor al een privé bericht gestuurd.

hallo ben ook pas klant van 19november 2012 enheb ook veel problemen kan mij niet aanmelden




stuur eens een privé bericht naar Eva van Belgacom
















⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)






Groetjes, Elsa


PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.

Volgens mij is deze termijn al lang om. Ik heb nog steeds dezelfde problemen. Al meerdere malen de klantendienst gecontacteerd en nog steeds niet opgelost...


Ik blijf hopen op een oplossing





Ils

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)