Welkom op het Proximus Forum

Probleem bij inloggen TV overal


Ils Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ils heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 10

14 november 2012, 20:34


hey,


Ik ben sinds kort een nieuwe belgacom klant. Al veel problemen gehad om mij account in orde te krijgen... al uren aan de telefoon gehangen...


Nu heb ik weer problemen om in te loggen op tv overal; ik heb de applicatie op mijn ipad staan maar als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik belgacom klant moet zijn voor deze service.


Als ik in mijn e-sevices kijk heb ik blijkbaar wel tv overal.


Kan iemand mij hierbij helpen... ik heb geen speciale karakters in mijn paswoord.


groetjes, Ils
  • Elsa
    Reacties: 28716

    14 november 2012, 20:40


    Kijk ook eens naar deze post waar het ook over problemen met TV overal gaat klik-HIER
    Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)(Kijk ook OTT: netflix.com, filmon.com en oklivetv.com)
  • Ils Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ils heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 10

    14 november 2012, 21:07


    Ik kan nergens inloggen, niet op iPad, niet op pc...
  • Onze medewerkers
    Community Manager

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onze medewerkers heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 4688

    15 november 2012, 11:44


    Hallo Ils,





    indien het om een nieuwe aanvraag TV Overal gaat, kan het inderdaad zijn dat e-Services aangeeft dat de activatie in orde is, maar dat dit langs onze zijde toch nog niet volledig actief staat. Dit kan tot 72u duren.


    Je kan voor meer info of om dit na te kijken altijd contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800.





    Mvg


    Eva van Belgacom
    De Proximus klantendienst
  • bettina_02

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bettina_02 heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 8

    15 november 2012, 12:05


    Beste Eva, kan u dat dan bij mij ook eens bekijken, want bij mij zou het in orde moeten zijn vanaf 1 november; 72 uur zijn geen 2 weken daht ik. Ik heb u hiervoor al een privé bericht gestuurd.
  • patricia_037

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten patricia_037 heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 0

    20 november 2012, 19:39


    hallo ben ook pas klant van 19november 2012 enheb ook veel problemen kan mij niet aanmelden



  • Elsa
    Reacties: 28716

    20 november 2012, 19:44


    stuur eens een privé bericht naar Eva van Belgacom
















    ⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

    HIER te klikken

    en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

    (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)






    Groetjes, Elsa


    PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

    komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.
    Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)(Kijk ook OTT: netflix.com, filmon.com en oklivetv.com)
  • Ils Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ils heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 10

    24 november 2012, 22:53


    Volgens mij is deze termijn al lang om. Ik heb nog steeds dezelfde problemen. Al meerdere malen de klantendienst gecontacteerd en nog steeds niet opgelost...


    Ik blijf hopen op een oplossing





    Ils

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)