Vraag

Pack

  • 12 September 2018
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Gezien ik al meer dan een jaar het pack Tuttimus betaal terwijl ik geen vaste telefoon aangesloten heb, ben ik op donderdag 05/09 naar de Proximus-shop in Oostende gegaan voor een wissel naar Minimus 1,5GB.
Men zou de dag nadien een mail doen in verband met het pack omdat er een foutmelding op hun pc kwam. Na een week heb ik nog niets ontvangen.
Graag had ik Minimus 1,5GB met tv-bundel Netflix inbegrepen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Roger,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Weer een week voorbij….zonder resultaat.
Ik heb een week geleden nog eens geprobeerd om langs de site van Proximus een bestelling van Minimus 1,5GB te doen, waarna ik een telefoon kreeg dat dit geen probleem was. Ik zou weer de dag daarna een bericht ontvangen. Ik wacht nog steeds!
Nog eens mijn vraag van 5 september 2018 in de Proximus-shop in Oostende:
A.u.b.
Wissel van Tuttimus naar Minimus 1,5GB met tv-bundel ‘Netflix’ inbegrepen.
Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Dag roger.crispeyn,

Mijn verontschuldigingen voor de vertraging. Er is een blokkerend probleem waardoor het niet mogelijk is om een inleiding te doen. Ik heb de verantwoordelijke dienst hiervoor nu aangesproken. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte.

Ik volg dit voor jou op via dossier 35643325.

Groetjes,

Antonella
Ik heb in My Proximus gemerkt dat de overdracht van Tuttimus naar Minimus een feit is. Dank daarvoor.
Weliswaar kan ik in My Proximus niet nagaan of Netflix inbegrepen is. Tot op heden betaal ik nog rechtstreeks aan Netflix (afhouding met Visa-kredietkaart).
Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Netflix dient zelf geactiveerd geworden via de stappen op www.proximus.be/iwantnetflix. Als bestaande Netflix klant moet je dan eerst jouw abonnement stoppen en bij de vervaldag van jouw maandelijse abonnement kan je het dan bij ons activeren via jouw TV.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer