Beantwoord

Oude digicorder inleveren

  • 5 November 2017
  • 5 reacties
  • 1412 Bekeken

Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe digicorder ter vervanging van eentje die niet meer werkte. Toen ik de nieuwe ging ophalen moest ik de oude normaal inleveren maar de winkelier weigerde die omdat ik geen bon bij had. Waar kan ik deze afleverbon vinden?
icon

Beste antwoord door Wilin 5 November 2017, 19:14

Bekijk origineel

5 reacties

Normaal hebben ze die in het UPS access point zelf en zelf.
Mijn pa heef het zelfde voor gehad toen zeiden ze ook er zitten geen labels bij om terug te sturen, dan heeft ze gebeld naar UPS wat ze moest doen en ze heeft dan andere labels moeten nemen die ze in de winkel liggen had en heeft de nieuwe decoder uit de grotere doos gehaald en de oude decoder in deze doos gestoken om terug te sturen en klaar was kees. Waarschijnlijk hebben ze in uw UPS access point geen moeite willen doen dan om de procedure op te vragen ?
Reputatie 7
Badge +3
Als een decoder in huur defect is, moet je eerst de storingen contacteren. Die geven je dan een "storingsnummer". Met dat nummer kan je je decoder ruilen in een teleboetiek.
❗️
Dat gaat toch niet meer ruilen via een teleboetiek.
Reputatie 6
Badge +3
Elma, dat is al meer dan een jaar niet meer mogelijk.

Toffegee,
Stond er in de SMS/e-mail die je kreeg van Proximus dat je de oude decoder opnieuw moest binnen brengen?
Controleer eens of er een retoursticket in de brief/e-mail zit die je hebt gekregen of in de nieuwe doos. Indien niet zou ik eens bellen naar 080022800 om een nieuwe te vragen.
Ze sturen geen retourticket meer op, in het UPS access point moeten ze die normaal hebben.

Dit is de procedure die Proximus beschrijft:
-Contacteer onze technische dienst
-Kies een afhaalpunt waar u de nieuwe decoder wilt ophalen.
-U ontvangt een sms’je zodra uw nieuwe decoder beschikbaar is in het afhaalpunt.
Als u voor 19u belt (van maandag tot donderdag), dan is het toestel de volgende dag al beschikbaar (behalve op maandag).
- Ga naar het afhaalpunt om uw nieuwe decoder op te halen.
Breng zeker uw identiteitsbewijs en de oude decoder mee (met kabels, maar zonder andere toebehoren).

De grote doos waarin de doos van de decoder insteekt dient om oude decoder terug te sturen en om die reden geven ze die niet mee, als de retour labels niet met deze doos meegekomen zijn kan het UPS acces point gewoon contact opnemen met UPS hoe ze die kunnen terugsturen naar Proximus.

Reageer