Vraag

Opnames Proximus TV app

  • 23 July 2018
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Wij hebben een decoder v5 met harde schijf. Sommige opnames kunnen op korte termijn (60 dagen beschikbaar) ingesteld worden. Echter kunnen we opnames niet via de Proximus TV app bekijken. Je kan ze wel aanklikken, maar niet afspelen. Hoe kan dat? Wat is er mis? Bedankt voor de informatie.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, ondervind je dit problem met alle opnames of enkel met een deel ?
hi, ondervind je dit problem met alle opnames of enkel met een deel ?

Met alle opnames.
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via privebericht je gegevens doorsturen ?
lijnnr of klantennr

Dan kijken we dit voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
hi

Kan je ons via privebericht je gegevens doorsturen ?
lijnnr of klantennr

Dan kijken we dit voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg


Moeten er opnames beschikbaar zijn om dit te kunnen nakijken of maakt het niet uit?
Reputatie 7
Badge +4
er zijn dan best inderdaad opnames aanwezig
er zijn dan best inderdaad opnames aanwezig

Privé-bericht verstuurd.

Reageer