Beantwoord

Opnames kwijt na update


Na de recente update van woensdagavond zijn bijna alle opnames van de harde schijf van mijn decoder verdwenen.
Herhaalde telefoontjes naar 0800/22800 met resetten van de decoder en de modem hebben niets opgelost, integendeel : sindsdien werkt mijn WIFI zeer slecht ! Mijn telefoon schakelt gewoon over naar 4G en de modem wordt niet gevonden als de telefoon er niet direct naast ligt - mijn modem komt zelfs niet voor in de lijst van beschikbare WIFI ... - op mijn Ipad heb ik zeer beperkte WIFI, evenals op de PC. Mijn probleem is dus alleen maar groter geworden en elke keer dat ik bel krijg ik een andere uitleg ; 1 van de 4 keer kreeg ik gewoon als antwoord van de helpdesk : sorry, ik kan niet helpen ....
icon

Beste antwoord door Jimmy O 1 July 2017, 10:56

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Zal er op letten bij opnemen. Maar de films waar ik dit niet meer kan aanpassen ben ik dus kwijt ?
Reputatie 6
Badge +3
Ik vrees ervoor dat je dit niet kan aanpassen.
Nog altijd geen nieuws over mijn verdwenen opnames?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Heleenti.

Een script wordt naar al de decoders gestuurd deze week (in waves). Tegen het einde van de week zou dit gecorrigeerd moeten zijn

Mvg sabine
allee vooruit, thuisgekomen, da spel herstart en... wow, 'n 8-tal extra opnames terug. Nog enkele scripts te gaan dus en dan is alles (misschien) terug ofwa? Sorry Proximus, je kent dat wel van die laatste druppel die de emmer doet overlopen zeker?
Als klant heb ik NIET om die update gevraagd, helaas wordt me die opgedrongen en ben ik het als klant die er last van heeft. Sorry dat ik het zo zeg, maar die update trekt dan nog op geen kl...ten en zijn wij den dupe!
Wij hebben een 2de verblijf waar we reeds 4 jaar werken met telenet. Nooit een update gehad, bijna nooit herstarten, marcheert altijd. Stemt tot nadenken...
Daarbij, wat wordt hier door Proximus tegenover gesteld? Misschien eens voorstellen om een paar maanden gratis te kijken...? Ach, 'n klant meer of minder hé...
Ik zal alleszins mijn conclusies hieruit trekken!
Reputatie 7
Badge +1
Vind dit ook vreemd. Altijd als er een probleem is zeggen ze bij PX, doe eerst een reset. Heb dit met een van de kinderen besproken die TN heeft en dat marcheert altijd. Wou gisteren 2 films gelijktijdig opnemen. Decoder gaf aan dit gaat niet. Na de film bleek dat ze alle 2 toch opgenomen zijn. Alleen had de opname instelling op langdurig behoud gezet. Een film heeft dat, de andere maar 60 dagen. Dit is heel vreemd.
en dan komt er géén antwoord meer... klantvriendelijkheid, vorm van enige compensatie...? Nada, noegabollen, nikske! Trekt uwen plan, wij doen gewoon verder. Bedankt Proximus!
Hey lucas17, kan je mij zeggen of je ondertussen al je opnames al terug hebt? Indien niet, stuur me via prive bericht je kalntnummer even door aub? Dan laat ik dit zo snel mogelijk onderzoeken. Link om ons te contacteren via een prive bericht is : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 mvg, AndyM
ik dacht dat ik mijn klantnummer al eerder had doorgegeven... Misschien eens 'n dossiertje samenstellen?
Vanavond blinken jullie weer uit doordat de tv gids niet beschikbaar is. Misschien is een software update noodzakelijk. Geweldige verbetering die updates, amai... proficiat Proximus. Hopeloos!
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad je klantennummer staat ondertussen al hier in het dossier, kan je even laten weten welke opnames erjuist nog missen ? (naam serie/ film , zender en datum van uitzending) ? Dan laat ik het verder nakijken.

Alvast bedankt.
Ik heb het al eens gezegd. Als ik voortaan nog iets opneem zal ik dat netjes noteren, dag, uur, zender, programma, hoelang het duurt, wie er meespeelt, maat van hun schoenen... Zijn jullie nu helemaal zot ofwa? Komaan zeg, zijn wij klanten of nummerkes? Ik betaal voor een service en niet om te noteren wat ik opneem, ander hadden jullie me dat maar moeten vertellen bij de aansluiting. Dat spel moet werken zoals het hoort. Die up date heb ik niet om gevraagd!
Oja, we zijn klant ja, maar niet lang meer...
Nog altijd verdwenen opnames...De vakantie is bijna half! Geen communicatie, geen compensatie,...niks...Hoe is dit nu toch mogelijk?!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je probleem doorgestuurd naar ons engineering team voor verder nazicht, we houden je op de hoogte.
Mijn probleem is al 3 weken geleden doorgegeven aan jullie team. Ik word niet op de hoogte gehouden en er wordt ook al 3 weken niets gedaan.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vrees dat we bij deze klant de geplande opnames niet zullen kunnen terug vinden.

Alles is gewist geweest op de decoder. Als de klant ons de titels kan geven kunnen we kijken wat we kunnen terug plaatsen. Ons Tv team heeft ook 5 film credits toegevoegd die je kan gebruiken voor films naar keuzen.
Gewist op de digicorder? Door wie dan? In ieder geval niet door ons! Er waren meer dan 5 afleveringen van Jani gaat...er waren meer dan 5 afleveringen van Goed volk, filmen voor de kinderen, afleveringen van Pano, afleveringen van fc de kampioenen...dat kan ik allemaal niet bekijken met 5 FILM credits. Ik heb deze update niet gevraagd en toch zijn we de dupe. Gisteren met de technische dienst gebeld en er werd me beloofd dat alles vandaag teruggeplaatst ging worden....
Je kan toch niet verwachten dat ik van alles wat ik opneem de datum en titel nog eens onthoud en opschrijf? Zeer teleurgesteld als klant. Het is genoeg geweest...
Nog altijd geen reactie van jullie? Vandaag de overstap geregeld...vanaf maandag ben ik geen klant meer bij jullie.

Reageer