Opnames die niet stoppen

  • 20 December 2014
  • 12 reacties
  • 253 Bekeken

Ik heb al verschillende keren opnames gehad die zogezegd niet stopten (lees= het aantal minuten opname blijft wel stijgen maar de opname zelf is niet verder gelopen). Dergelijke opnames zijn niet te wissen. Je moet die opname dus proberen te stoppen. Deze opname kan je volgens het menu stoppen, maar dit heeft geen effect. De enige oplossing is de stekker uittrekken (net zoals bij het verdwenen TV-programma). Wanneer gaan ze dit nu eindelijk eens oplossen bij proximus?

12 reacties

Volgens de medewerkers is de fout gevonden en zou de oplossing komen met de nieuwe software die ergens voorzien is in januari.


Als je graag bevestiging krijgt van iemand van proximus zelf dan best een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Januari van welk jaar? Want nu 15 februari 2015 is het nog altijd niet in orde.
Dat ga je nog eens aan iemand van Proximus zelf moeten vragen ;-)


Als je een V3 of V4 hebt proberen van een V5 vast te krijgen

eens contact opnemen met helpdesk 0800 22 800 of via de medewerkers ⚊▶ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow
Nog ter info:


het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,

klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons


Als dit, op de lange duur, allemaal tot niets leidt en geen je oplossing krijgt,

dan ➽ ombudsman telecom overwegen.
Ik heb ook nog een v3 en hier is het ook altijd prijs zeker op vitaya. Ook probeer ik de serie Medium op te nemen op vijf maar dit lukt bijna nooit, geen uitzending, te vroeg of te laat en wie programmeert nu zo een serie om 7 à 8 uur 's ochtends want het is elke dag een ander uur. Bbox al volledig herop gestart, decoder ook, noppes, wanneer kan ik nu eindelijk het einde bekijken ? In het verleden hebben ze 's avonds al eens enkele afleveringen gegeven, dan gestopt, nu herbegonnen maar de programmatie trekt op niets. Kan ik in compensatie de dvd box gratis opgestuurd krijgen ? Mijn maxi pakket kost me genoeg elke maand, internet, tv, vast toestel en gsm abonnement en toch nog problemen, wie stelt die zaken daar eens op orde ?
V3 wordt toch omgeruild voor en V5, want er zijn er toch nog die dit gemeld hebben en reeds bekomen hebben.
Reputatie 7
Badge +3
Bevestiging.


Als blijkt dat de decoder het probleem is word deze omgeruild naar de recentste versie in dit geval de V5.


Als je geen tiket / omruil nummer krijgt van de technische dienst , een nieuwe bestellen via de website van Proximus


http://www.proximus.be/nl/id_cr_connecttv/particulieren/onze-producten/televisie/meerdere-tvs-aansluiten.html#b8ed378e-fdc9-4ef7-83f3-77d60c2f658b


dan naar decoder gaan bestellen kiezen


dan inloggen met je gegevens.


De decoder word je dan gratis opgestuurd. (als je besteld na inloggen )


Na ontvangst en installatie je oude decoder binnen brengen in een Proximus Center binnen 14 dagen na activatie van de nieuwe decoder.


Alvorens je nieuwe decoder te instaleren bellen naar 080099696 om je geregistreerde decoder uit het systeem te verwijderen.


Patrick


Reputatie 6
Badge +2
Sammy1, wat de programmatie van Vitaya betreft: als je vindt dat die op niks trekken dan moet je reclameren bij MEDIALAAN, noch Proximus noch Telenet noch een andere provider kunnen er iets aan doen, een TV provider is maar een doorgeefluik voor TV zenders en is dus niet verantwoordelijk wat er op de TV zenders uitgezonden wordt.
@patrick, dit kan je zelf zonder eerst ene te bestellen, als je belt naar de helpdesk of via de medewerkers en vraagt om de v3 te mogen omruilen dan kan je vragen deze te laten opsturen, voor de v3 maken ze geen probleem meer.

De truc die jij beschrijft bestaat al van vroeger , werd hier vroeger al beschreven op dit forum en het bevriend UB forum, om een decoder vast te krijgen als ze geen recentere willen geven via ruilticket of in het proximus center, raar dat ze daar nog geen stokje voor gestoken hebben, waarschijnlijk omdat het nog niet massaal toegepast wordt, maar nu speelt het eigenlijk geen rol meer aangezien ze nu gemakkelijk de v3 en zelf ook de v4 bij problemen willen omruilen voor een V5 en je kan hem laten opsturen bv kiala, of zelf wordt dikwijls voorgesteld door de helpdesk dat een technieker een komt bij je thuis brengen, zoals ik ook nog voor deze optie gekozen heb.
@Alexander, ik kijk naar de programmagids van mijn tv en ik programmeer mijn afleveringen, ik veronderstel dat proximus toch weet wat er op welk moment op tv komt daarvoor dient die tv gids toch ? Dan moet ik toch niet op een ander gaan reclameren zeker.Dat proximus dat eens voor mij doet, ik betaal genoeg voor mijn abonnement.




Kan er mij iemand zeggen hoe je een factory reset kan doen bij de v3 en wanneer ik een andere bbox mag halen, staat hier ook al zeker 5 jaar.
Reputatie 7
Badge +3
@ Elsa mag ik hier nog iets posten ????


ik denk van wel . Dit forum is voor iedereen.


BETWETER
Dat is de reden niet, ik vraag niet liever, is dat zo erg dat ik post dat dit een truc is die al toegepast werd in de tijd dat de v4 uitkwam en mensen niet content waren dat bestaande klanten geen v4 konden krijgen in de plaats van een V3 en dat dan deze truc uitgelegd werd om verschillende fora .


Maar wat ik bedoelde was dat je zelf deze truc niet vandoen hebt nu momenteel want je kan direct je v3 laten omruilen door Helpdesk en dit door te laten opsturen, of thuis laten brengen door technieker of zelf gaan naar Proximus center en als dit toch niet moest lukken dan kan je natuurlijk die wel bekende truc toepassen.

Reageer