Beantwoord

Opnames bekijken via website


Hallo, ik probeer opnames te bekijken via jullie website, maar als ik klik op één van de opnames krijg ik het kijkvenster en blijven de drie bolletjes pinken, zonder enig resultaat.

Ik ben aangemeld en live kijken lukt wel. De opname die ik wil bekijken, werd opgenomen via de zender Eén.

Kunnen jullie dit oplossen? Of moet ik nog iets instellen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door GeertC 16 July 2018, 18:47

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
S.B.

Hallo, vraagje, gebruik je ook de app? Kan je daar wel opnames mee bekijken?

Groeten Geert
Hallo, ik gebruik inderdaad ook de app op mijn smartphone, dit lukt wel!
Reputatie 7
Badge +3
Momenteel is er een bug en kan je enkel opnemen via onze website maar geen opnames bekijken. We werken aan een oplossing.

Met je profiel is niets mis, het feit dat je de opnames kan bekijken via de app.

Geert
Oké, bedankt voor de info! Vingers kruisen voor een snelle oplossing 🙂
Hallo, de zenders Eén en Canvas zijn ineens weg..?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Bedoel je op de tv -live- of op de app?

Geert
Op de website-versie ben ik verschillende posten kwijt en krijg ik de posten die ik wel nog heb, niet meer in gang. Dit weekend en tot vandaag een uur of vijf heeft dit nochtans allemaal goed gewerkt 😞
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sieglinde,

het werkt hier bij ons in elk geval perfect. Kan je nog eens controleren?

MVG,

Wim
Hallo, de zenders zijn er weer! Spijtig genoeg kan ik er niet veel mee doen, want via de website kan ik niets bekijken, ook live niet. Heeft dit te maken met de 'bug' of is er iets anders aan de hand?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je dit al geprobeerd met een andere browser? Kan je even kijken of het nu terug werkt?
zijn er nog altijd geen vooruitzichten wanneer het zal mogelijk zijn om opnames te bekijken in Edge want ik moet dan overschakelen naar IE om deze te kunnen bekijken ?
Reputatie 7
Badge +4
Ik vroeg het even voor je na en koppel spoedig terug, Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Momenteel nog geen vooruitzichten op wanneer het mogelijk zal worden opnames te bekijken in Edge.
Dan zit er niks anders op dan geduldig af te wachten !

Reageer