Opnames


Met de regelmaat van de klok zijn er opnames die niet worden opgenomen alhoewel er wel een O staat.
Ben blijkbaar niet de enige met dit probleem maar wordt blijkbaar niet verholpen. Duurt nu al een hele tijd en steeds
krijgt men het antwoordt zijn ermee bezig.
Wanneer wordt dit heuvel nu eens eindelijk opgelost ??

15 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. En het wordt precies alleen maar erger ...
Idem hier. Er zou een update gebeurd zijn om dit te verhelpen maar er gebeurt juist niets. Grey's anatomy staat geprogrammeerd maar is nergens terug te vinden in de opnames. Zeer frustrerend. Ik kan Proximus alleen maar afraden, ik kan er niets positief over zeggen.
Ja en veel meer dan de decoder eens even stroomloos zetten, kan je niet doen en als dit niet helpt, aan
het proximus team vragen om de gemiste opname er toch nog terug op te laten zetten.
Bij ons hebben wij ook ditzelfde probleem. Moeilijk te achterhalen wat de reden is waarom die decoder plots een aflevering van een serie niet gaat opnemen. Terwijl alles correct is ingesteld. Als klap op de vuurpijl was het bij ons gisteren zelfs zo dat bij het kiezen van 'kijken' bij 'Opnames' de aflevering gewoon gewist werd!!!??? Eerst dacht ik dat ik te snel gedrukt had, maar na het uittesten van 8 keer 'kijken' en bijgevolg het wissen van 8 programma's was het wel duidelijk. Die decoders hebben een eigen wil!
Dit probleem werd door Proximus hier duidellijk bestempeld als bekend en engineering is er ook mee bezig om dit in één van de volgende software updates op te lossen, dus we kunnen niet anders dan hopen dat dit binnekort zal het geval zijn.
Het is zeer jammer dat je als proximus gebruiker moet 'hopen' dat een probleem de volgende maanden zal opgelost worden, terwijl dit soort problemen bij andere bedrijven niet voordoet om te beginnen. In de jaren dat ik Telenet klant was, heb ik mij nooit moeten bezig houden met reacties te posten op een forum.
Maar bij TN had je waarschijnlijk geen mogellijkheid van cloud opnames, misschien is het daar nu ook al mogellijk ?
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad een gekend probleem waaraan engineering nog steeds aan het werken is.

@KristofDB, Kan je een privé bericht naar het proximus team sturen? Als je ons doorgeeft welke opnames gewist werden, kunnen we ze terugzetten. Heb je je decoder al opnieuw opgestart? Is het probleem daarna verdwenen of blijft het?
Dit was in december ook al een gekend probleem Kim, hoe moeilijk kan het zijn...
ik heb dit ook... pff frustrerend, als ik het geld had om over te schakelen naar een andere provider had ik dit allang gedaan!
Reputatie 4
Badge +1
Maar bij TN had je waarschijnlijk geen mogellijkheid van cloud opnames, misschien is het daar nu ook al mogellijk ?

Ik denk niet dat dat het een voordeel is als je die cloud opnames nu hebt. Ik heb namelijk die cloud hier al lang verwijdert en gebruik nu een externe harde schijf. Dat is veel beter. En als ik het had geweten had ik beter ginder gebleven, want voor minder zenders betaal je hier nog meer en heb je daar tenminste nog gratis films. Dus mijn rekening is vlug gemaakt.
Reputatie 6
Badge +2
Maar bij TN had je waarschijnlijk geen mogellijkheid van cloud opnames, misschien is het daar nu ook al mogellijk ?

Ik denk niet dat dat hey een voordeel is als je die cloud opnames nu hebt. Ik heb namelijk die cloud hier al lang verwijdert en gebruik nu een externe harde schijf. Dat is veel beter. En als ik het had geweten had ik beter ginder gebleven, want voor minder zenders betaal je hier nog meer en heb je daar tenminste nog gratis films. Dus mijn rekening is vlug gemaakt.


Er is niks of niemand die u belet om terug te keren naar uw vorige provider.
Het is gewoon frustrerend dat je zoveel geld moet betalen de dag van vandaag en dat je dan nog niet eens je series kan volgen omdat het niet werkt zoals het zou moeten werken.
Reputatie 5
Badge +3
De laatste weken terug opnames geprogrammeerd en niet opgenomen op mijn V5.
Blijft een chronisch complex probleem die met een update niet word opgelost.
Heb de nodige info van de opnames via privé bericht verstuurd om ze terug te plaatsen.

zijn er hier nog met "niet opgenomen programma's"?

mvg.
Er zijn op het forum af en toe toch zo'n meldingen en buiten de boel herstarten is maar één oplossing en die heb je al gekozen door een PB sturen zodat ze die eventueel kunnen er op zetten.

NB: en nog een probleem dat ook regelmatig terugkomt is dat de opnames blijven opgenomen worden na deze te wissen en maar opnieuw te wissen zonder resultaat en ook deze kunnen dan door iemand van prox definitief gestopt worden.

Reageer