Vraag

Opname wist zichzelf wanneer je deze wil bekijken

  • 8 October 2018
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Ik heb al langer het probleem dat de vrijdagopnames van Familie niet in de lijst met opnames verschijnen, hoewel ik de serie in zijn geheel opneem. Ik heb genoeg ruimte vrij op de korte en langetermijnschijf. Dit is nu al meer dan een maand het geval.
Daarnaast wil ik de (wel) opgenomen afleveringen bekijken, maar wanneer ik momenteel één van deze selecteer om te bekijken, verwijdert deze aflevering zichzelf. De verdwenen afleveringen zijn ook niet meer terug te vinden op de mobiele app.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!

2 reacties

Hetgeen hier normaal altijd eerst voorgesteld wordt is van de bbox en decoder te heropstarten als volgt:
- Zet eerst de decoder zonder spanning via schakelaar achteraan.
- dan de bbox stroomloos zetten:
Druk op de knop on-off om de modem uit te zetten. U zult zien dat de controlelampjes op de voorzijde van de modem uitgaan. Wacht 10 seconden.
Druk opnieuw op de knop on-off om de modem terug aan te schakelen.
Wacht even tot de volgende controlelampjes (DSL of XDSL) op uw modem vast branden, en je terug kunt surfen.
- Zet dan weer de decoder onder stroom.

als dit niks opbrengt dan kunnen de mensen van proximus je morgen weer verder helpen als ze terug op het forum langskomen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Bea,

Kan je me via PB aub je lijn- of klantennummer doorgeven zodat we dit voor je kunnen nakijken ? Dit kan via volgende link :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten ,

Hadewych

Reageer