Opname van op afstand via smartphone

  • 10 February 2013
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken


Als ik een opname wil programeren via de pc is er geen probleem. Als ik een opname via de gsm - smartphone wil programeren lukt het niet. Na de butten opnemen te duwen komt er een pop up 'account aanmaken' een paar seconden later word ik van net gegooid. Ik heb een account, dus raar dat hij dit vraagt, op de pc wordt deze vraag niet gesteld. Kan iemand me een tip geven zodat ik via de gsm een opname kan plannen. Anders heeft plannen van op afstand geen zin.


sad





Alvast bedankt

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Is je smartphone gekoppeld aan je E-services account ? In de TV-Overal app. bij instellingen/parameters/mijn account (aanmaken met je login en paswoord van je E-services). Je kunt daar zelfs een GSM-nummer ingeven om één uur gratis op 3G naar TV te kunnen kijken (afhankelijk van je type Mobile data abonnement).

Reputatie 7
Badge +1


Je kunt idd. de app. downloaden van de Appstore (Apple) of Play store (Android). Als die geplande opnames in het 'Overzicht geplande opnames vanop afstand' staan, staan ze nog altijd niet automatisch in de lijst van geprogrammeerde opnames op je decoder; dat gebeurt eerst na een factory reset van je decoder, want dat is nog steeds een 'bug' in de interface Charles, die voor de V4-decoders gebruikt wordt. Maar normaal gesproken worden de programma's in mijn ervaring wél opgenomen.




Reageer