Vraag

Opname te kort!

  • 14 May 2018
  • 9 reacties
  • 155 Bekeken

Ik ben de serie Masterchef Australië aan het opnemen. Dit programma duurt 1 uur, normaal worden 90min opgenomen, nu opeens maar 36 minuten!!!?? Ook wordt er 4x dezelfde opname opgenomen en allen zijn tekort! Wat een gedoe...

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
noor, kan je ons via privebericht je klanteninfo doorgeven
lijnnr of klantennr is voldoende

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Over welke afleveringen gaat het? Data?
Die van maandag middag werd 4x opgenomen, telkens 36 minuten en die van maandag om 17u werd 1x opgenomen en ook slechts 36 minuten. Heb de afleveringen wel al gewist.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zie op onze server idd dat de aflevering van gisteren 37 min was. Lukt het om het nog in replay te zien? Want ik kan deze niet meer recupereren.
Ja, heb aflevering kunnen zien. Maar de opnames van die reeks doen regelmatig moeilijk. Soms wordt het niet opgenomen, dan wordt het enkele keren opgenomen,... zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Reputatie 7
Badge +1
Had 2 films die opgenomen waren, maar waarvan het begin gedeelte niet opgenomen was. Alle 2 op VTM. Heb ze wel verder afgekeken en daarna verwijderd. Jammer.
Reputatie 6
Badge +3
Als je wil kan ik kijken om ze eventueel opnieuw toe te voegen als het nog beschikbaar is. Kan je me laten weten over welke film het gaat?
Reputatie 7
Badge +1
Als je wil kan ik kijken om ze eventueel opnieuw toe te voegen als het nog beschikbaar is. Kan je me laten weten over welke film het gaat?
Hallo Jimmy,
Bedankt voor het aanbod. Het is goed zo. Eenmaal gezien verwijder ik daarna altijd. Waren de films, No Escape en The Hunger
Games part 2.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Moest je in de toekomst probemen hebben, laat het ons even weten. Groetjes, Jimmy

Reageer