Beantwoord

Opname per ongeluk gewist, kan ik ze nog ergens terugvinden?


Ik heb per ongeluk de 4 opnames van gisteren van supergirl gewist. Kan ik deze opnames. Of ergens terugvinden? Of kan iemand ze terugzetten?
icon

Beste antwoord door Wim VL 9 July 2018, 08:34

Bekijk origineel

14 reacties

Als het een kanaal is dat gebruik maakt van tv replay dan kan je ze nog 2 dagen bekijken. Je drukt op het kanaal in de tv gids van Proximus en dan op het pijltje naar links drukken tot je de afleveringen van supergirl tegenkomt. Druk dan op ok en dan op herbekijken. De opnames terugzetten kan iemand van Proximus wel voor je doen.
Timm1983
Voor wat het nog waard is: ik denk dat het nog altijd 36 u terugkijken dat mogelijk is met replay.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gina,

kan je eens controleren of je ze nu hebt?

MVG,

Wim
Ik heb ze terug. Hartelijk bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.

Hallo,

 

Ik had gisteren een hypo aanval (type 1 diabetes) en heb per ongeluk alle opgenomen afleveringen (dat waren er een stuk of 20) gewist.

 

Kan ik deze opname ergens terugvinden? Of kan iemand ze terugzetten?

 

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,

 

Kenneth?

@ Kenneth Haers,
Ik had in dit topic bovenaan al je berichtje gelezen en ook beantwoord:
Misschien kan je eens kijken op youtube.com of dailymotion.com, afhankelijk van welk seizoen je wenst, er zijn heel veel volledige afleveringen beschikbaar, misschien vind je daar de afleveringen die je kwijt bent, weliswaar enkel Engels gesproken, veel succes.
Timm1983

Reputatie 5
Badge +3

Gisteren per ongeluk de film “ SAW 2” verwijderd...kunnen jullie deze terug bij mijn opnames plaatsen?

Mijn dochter is in alle staten🤣

Alvast bedankt.

Janick

Reputatie 5
Badge +2

@jdm_01 Ik heb net even gekeken en de opname staat gewoon nog klaar voor je.

Reputatie 5
Badge +3

@Michael V  Is in orde gebracht door jullie diensten.

 

Alvast bedankt

Daarnet gekeken naar de 1ste aflevering van Departure  seizoen 3 (The Tempest) en wou even pauzeren tegen het einde, maar blijkbaar ergens op een verkeerd knop gedrukt en nu zijn alle opgenomen afleveringen weg.

Heel vervelend, want is een superspannende serie. en wil die verder bekijken. 

Is er een oplossing ?

@Anchrissie 

Pas maandag komen de PX forummedewerkers hier terug langs.

Noteer hiervoor ook in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin, het probleem lijkt opgelost.   Blijkbaar had ik te veel opnames staan waardoor ik die van Departure niet meer zag.   Een paar opnames gewist omdat ik er toch niet naar keek en … tadaa  … de opnames van Departure stonden er weer.  Oef.

Toch bedankt voor je snelle en vriendelijke reactie.

Ondertussen vul ik dan ook mijn ForumProfiel verder aan.

Groetjes,

@Anchrissie 

Bedankt voor de feedback en blij te horen dat je het zelf zo hebt kunnen oplossen.
Nog een fijn weekend.

Reageer