Beantwoord

Opname Eleven Sports werkt niet

  • 9 October 2017
  • 9 reacties
  • 368 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
Ik was afwezig voor een paar dagen en ik wou de NFL wedstrijden opnemen op Eleven Sports. Die stonden wel in de lijst van gemaakte opnames maar zonder de duur ervan. Als ik erop klikte om te bekijken, verdwenen zij van de lijst. Als ik nu probeer te programmeren, verschijnen ze zelfs niet meer in de lijst van geplanifieerde opnames. Vroeger was er geen probleem om van Eleven Sports op te nemen. Is dit normaal ?
icon

Beste antwoord door AndyR 9 October 2017, 18:34

Bekijk origineel

9 reacties

Wat je zelf eerst eens kan proberen is de decoder even herstarten door even de spanning te onderbreken via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken.
Ik heb het nu opnieuw geprobeerd zonder herstart, en nu werkt het wel. Bedankt voor jouw reactie.-
Reputatie 5
Badge +3
Zoals Martin heeft voorgesteld is het best de decoder te herstarten. Indien het nog eens voorvalt kan je ons in de toekomst altijd een prive bericht sturen met je klantennummer en kijken wij het verder voor je na. Veel kijkplezier met je NFL wedstrijden!
Ik heb hetzelfde probleem met Eleven sports. De opnames gebeuren wel maar bij de duratietijd staat 0 seconden. Als ik probeer te kijken dan komt er een foutmelding. De decoder herstarten biedt geen oplossing. Gezien ik 11 sports enkel gebruik om NFL te kijken is dit wel een serieuze aderlating.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Belpaire, mijn excuses voor de hinder. Kan je me enkele voorbeelden (1 Ă  2) geven van opnames met de 0 seconden? (datum & tijd) Dan stuur ik dit door naar ons TV team voor dit te laten nakijken. Kan je verder voor alle zekerheid je decoder nogmaals herstarten en opnieuw controleren? Houd me op de hoogte!
Edit: 'k ben al te laat met mijn tip 😄

Ondertussen kan je mss toch ook dit eventueel eens proberen, ik geef het alleen maar mee als tip in afwachting van een reactie van proximus:
    je kunt eens het volgende proberen:
  1. Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
  2. Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
  3. Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min), DSL Ledlampje moet continu blijven oplichten
  4. Decoder terug aansluiten en opstarten En nu zien of het probleem eventueel opgelost is.
Hey Belpaire, mijn excuses voor de hinder. Kan je me enkele voorbeelden (1 Ă  2) geven van opnames met de 0 seconden? (datum & tijd) Dan stuur ik dit door naar ons TV team voor dit te laten nakijken. Kan je verder voor alle zekerheid je decoder nogmaals herstarten en opnieuw controleren? Houd me op de hoogte!
Het was de opname van deze nacht 10/10/2017 startend om 2u30 (start opname) Kansas City - Texans, hier ben ik niet helemaal zeker van, de datum en het uur wel.
Reputatie 7
Badge +6
Ok bedankt. Kan je me nog even je telnr of klantid doorsturen via privĂ©bericht naar Het Proximus Team. Ik dacht dat ik je gegevens had, maar ik heb blijkbaar enkel je GSM nummer en deze zit niet mee in een pack. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Zo, de 'corrupte' opnames zijn verwijderd en de goeie zijn toegevoegd. Nu nog de popcorn en je kan beginnen! Veel kijkplezier!

Reageer