Vraag

Opgenomen series enz niet meer bereikbaar

  • 26 September 2018
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Morgen, ik probeer een aflevering verder te zien dat opgenomen is. Gisteren nog een stuk van gezien. En nu krijg ik altijd zwart scherm, en soms na een foutmelding, serverfout ( deze media is niet beschikbaar ) En die gisteren opgenomen zijn, na een hele tijd zwart scherm, die lukken dan wel. Server problemen denk ik!
Groetjes Marcel

7 reacties

mss toch eens proberen om de decoder effen zonder spanning te zetten via zijn schakelaar achteraan om te zien of het dan wel terug werkt.
Reputatie 2
Badge
mss toch eens proberen om de decoder effen zonder spanning te zetten via zijn schakelaar achteraan om te zien of het dan wel terug werkt.
Modem terug opgestart, decoder ook! Krijg via chat te horen dat het een algemeen probleem is....
Hallo cel, bedankt voor de feedback
Reputatie 7
Badge +4
Cel, ik kan dat voor jou even nakijken , stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin over welke opname het juist gaat (naam serie) , op welk tijdstip en op welke zender deze is uitgezonden.
Reputatie 2
Badge
Cel, ik kan dat voor jou even nakijken , stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin over welke opname het juist gaat (naam serie) , op welk tijdstip en op welke zender deze is uitgezonden. Heb een bericht gekregen via chat dat het deze namiddag opgelost zou zijn. Het is niet één afl of serie maar heel vele. Als ik die allemaal moet nazien ben ik zeker een paar uur bezig! Het is blijkbaar iets met de server, ze hebben nog meldingen ontvangen van andere mensen. toch bedankt...
Reputatie 1
Badge
Ik heb de melding "Serverfout. Deze media is niet beschikbaar" ook regelmatig. Maar dan met de melding "probeer later opnieuw". Als ik dan een paar minuten later probeer, lukt het meestal wel (soms duurt het wat langer dan een paar minuten).
Ik vermoed dat opnamen die al lange tijd door niemand werden opgevraagd in de Belgacom cloud op tragere opslag terecht komen (tape ofzo). En dat deze dan terug moeten verplaatst worden voor dat ze kunnen streamen. Maar dat is dus maar een vermoeden, maar dit is wel hoe een opslag cloud meestal werkt.
Reputatie 2
Badge
Ik heb de melding "Serverfout. Deze media is niet beschikbaar" ook regelmatig. Maar dan met de melding "probeer later opnieuw". Als ik dan een paar minuten later probeer, lukt het meestal wel (soms duurt het wat langer dan een paar minuten).
Ik vermoed dat opnamen die al lange tijd door niemand werden opgevraagd in de Belgacom cloud op tragere opslag terecht komen (tape ofzo). En dat deze dan terug moeten verplaatst worden voor dat ze kunnen streamen. Maar dat is dus maar een vermoeden, maar dit is wel hoe een opslag cloud meestal werkt.
Dit hier was een probleem bij hun en is nu opgelost! En zelfs een afl van een serie die gisteren was opgenomen werkte niet. Dus uw theorie klopt niet.

Reageer