Vraag

Online bestelling blijft uit

  • 24 September 2017
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Odanks de orderbevestiging R4WEBSHOP000369278 nog steeds geen TV decoder ontvangen . De beloofde levertijd van 2-3 werkdagen is ondertussen al ver overschreden . Vraag al gesteld via proximus facebook maar geen antwoord , telenet is hier wel zeer correct in . Beetje boos nu .

6 reacties

kijk eens of je de verzending kan opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
    ( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).

En anders maandag via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bedankt voor de info Martin , maar dagje verder en nog geen antwoord . Wachten zeker ?
toch best een privébericht sturen moest je het nog niet gedaan hebben.
Privebericht al effe geleden maar nog steeds geen antwoord .
Anders eens proberen om inlichtingen te krijgen via diet nummer > 0800 99 974
zie ook > online bestelling
Geen reactie oppersoonlijk bericht . Dan maar telefonisch geprobeerd , menu's doorlopen , doorverbinden , verbinding weg , weer menu's doorlopen , uiteindelijk goed verder geholpen met verdere info . Maar Online pakket samenstelling niet beschikbaar ( vaste telefoon en TV , internet niet nodig ) , voorlopig pakket samengesteld en vraag gesteld. , bellen me vandaag nog op . Oorzaak van mijn aangekaart probleem , online bestelling was niet terug te vinden ondanks mijn bevestigingsmail .

Reageer