On demand en opgenomen films niet beschikbaar

  • 20 June 2011
  • 5 reacties
  • 666 Bekeken

Ik begin het zo een beetje stilletjesaan beu te worden. Ik heb alles bij Belgacom. Gsm, mobiel internet, vast internet, vaste telefonie en een abo op Belgacom TV.

Vandaag en gisteren waren alle on demand programma's en alle opgenomen film en serie weer eens 'tijdelijk' niet beschikbaar. Dit duurt dan steeds uren, op mijn twee beide decoders.

Beeld loopt constant vast waarna je dan ofwel moet herstarten ofwel minuten lang moet wacht. Echt leuk als je om zeven uur zit te wachten op het Nieuws bv en dan de eerste tien minuten moet missen.

Het vooruitspoelen is een ramp want na het opnieuw indrukken van de start knop duurt het nog een volle minuut soms voordat het beeld terug start...

Betaal ik hier nu echt bijna 100 euro per maand voor??

5 reacties

ik veronderstel dat uw opnames allemaal op het netwerk uitgevoerd werden?
het niet beschikbaar zijn, het problemen hebben met doorspoelen etc klinkt mij bekend in de oren, zie ook https:///posts/341ca4832f

na een reset van de decoder kan het soms heel wat vlotter gaan

wat de https:///posts/341ca4832f betreft, ik wou eind vorige week bijna posten dat de netwerkopnames weinig problemen meer gaven, maar gisterenavond had ik dan weer zware miserie om reclame door te spoelen tgv dat de decoder de commando's van de afstandsbediening met vertraging ontving. misschien was het druk op de server tgv het slechte weer/einde examens ?

ik weet dat belgacom met dit probleem bezig is, maar misschien moeten ze de prioriteit wat opvoeren

mvg
Ja die prioriteit zal er waarschijnlijk ook wel wat van afhangen hoeveel procent van de BGTV gebruikers de netwerkopnames gebruiken.!
Goh, wat bedoel je met netwerkopnames? Gewoon via de televisie...
@ bartmel zijn jou opnames beperkt in tijd? dus 30 dagen beschikbaar? dan staan ze op het netwerk. of staan ze op harde schijf van de decoder?

@ ricy, veel mensen met laag profiel zijn verplicht alles op te nemen op het netwerk. alle op afstand opgenomen programma's worden op het netwerk opgenomen, .... dus ik denk dat het druk is op de servers en dat er moet naar gekeken worden met hoge prioriteit (maar da's dan mijn bescheiden mening)

vreemd genoeg is het maar echt fout beginnen te lopen met de netwerkopnames sinds de nieuwe menu's, en zeker nadat de mogelijkheid om op afstand op te nemen erbij gekomen is

mvg
Owkeej, sorry ik dacht dat je bedoelde of ik ze programeerde vanaf mijn pc? Ja ze zijn beperkt in de tijd (30 dagen).

Ik heb gebeld met de klantendienst en ze hebben de lijn gecontroleerd, maar niks mis mee. Dan hebben ze mijn modem herstart en nu blijken de opnames opnieuw te starten. Ik hoop dat het zo blijft...

Bedankt alvast voor de reacties.

Reageer