Beantwoord

Oeps, er ging iets verkeerd


Beste,

Sinds enkele weken zijn we aangesloten bij Proximus (inclusief digitale TV). Echter werkt de Proximus TV app bij geen van ons: telkens, na het inloggen, krijgen we de foutmelding “oeps, er ging iets verkeerd.”
Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Joel M 6 juli 2018, 10:00

Hallo Linda,

Er staat geen Netflix geactiveerd vandaar dat u nog steeds niets ontvangen hebt.

Best in dit geval eens bellen op het gratis nummer 0800 22800.

Zij kunnen de optie Netflix onmiddellijk in orde voor u maken.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Linda,

kan je nog eens proberen?

MVG,
Wim
Dag Wim,

Bedankt, het werkt perfect!

Nog een vraag: bij onze aansluiting hebben we 4 maand gratis Netflix gekregen.

Hoe activeren we dit, aub?

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +3
Heb je dan een code gekregen voor 4 maanden Netflix? Deze moet je dan ingeven via Netflix zelf. Deze zijn standaard niet compatibel met Proximus als vaste betaalmethode.

Groetjes,
Lorentz.
Dag Lorentz,

Deze code hebben we nooit toegekregen, ook niet na deze meerdere keren gevraagd te hebben aan onze contactpersoon bij Proximus.
Reputatie 5
Badge +2
Dag Linda,

Kan u mij een klantnummer bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Dag Joël,

Mijn klantnummer is 621062734.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Linda,

Er staat geen Netflix geactiveerd vandaar dat u nog steeds niets ontvangen hebt.

Best in dit geval eens bellen op het gratis nummer 0800 22800.

Zij kunnen de optie Netflix onmiddellijk in orde voor u maken.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Reageer