Beantwoord

Oeps er ging iets verkeerd


Ik krijg telkens de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door AndyR 1 August 2018, 20:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

51 reacties

Beste,
Ik heb ook dit probleem. Na openen van de Proximus TV app krijg ik de melding "Oeps, er ging iets verkeerd". Kan u dit oplossen a.u.b.? Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons aub via privébericht je telefoon- of klantennummer doorgeven ? Dan kan ik nakijken of hier alles goed ingesteld staat.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dag proximus

Ook ik heb het "oops er ging iets verkeerd" probleem. Kan iemand helpen.

Bedankt alvast
Kan je ons aub via privébericht je telefoon- of klantennummer doorgeven ? Dan kan ik nakijken of hier alles goed ingesteld staat.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Dit werd ondertussen via privébericht doorgegeven. Kunnen jullie het probleem oplossen?
Reputatie 7
Badge +4
@ Vansimpen: kan je ons (opnieuw via privébericht) ook nog even laten weten met welke MyProximus-account je je probeert aan te melden op de TV app?

@Bart Deklerck: bezorg je ons ook je gegevens (klantnummer of telefoonnummer en login MyProximus) even via privébericht?
@ Vansimpen: kan je ons (opnieuw via privébericht) ook nog even laten weten met welke MyProximus-account je je probeert aan te melden op de TV app?

@Bart Deklerck: bezorg je ons ook je gegevens (klantnummer of telefoonnummer en login MyProximus) even via privébericht?


Ok is gebeurd.
Hier hetzelfde probleem. Ik krijg de melding ‘Oeps er ging iets verkeerd’ als ik de app open. Ik heb de app al 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Patrick,

Je mag via deze link je My Proximus account even doorsturen.

groeten Geert
Beste Proximus-forummedewerker,

Ook bij ons werkt de app niet, "er gaat steeds iets mis".
Kunnen jullie dit verhelpen? Heb de app reeds enkele malen verwijderd en geherinstalleerd maar dit heeft niet geholpen.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je dit nogmaals proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
Nog altijd dit probleem oeps er ging iets verkeerd, al gebeld naar Proximus klantendienst en doorgeschakeld worden maar daar hoor ik ook niets meer van. Kan iemand mij helpen aub?
Louter ter info: aangezien er op zondag normaal gezien niemand van het proximus team op het forum langskomt zal het wachten worden tot maandag op hen om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Scarfeys, ik heb een en ander voor je aangepast, kan je even kijken of het nu wel werkt?
Ik heb hetzelfde voor! Kan dit opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo samantha18

Voor alle duidelijkheid het is de tv app die niet werkt bij jou, klopt dit?

Groeten Geert
Hallo samantha18

Voor alle duidelijkheid het is de tv app die niet werkt bij jou, klopt dit?

Groeten Geert


Ja het is de tv app die niet werkt
Reputatie 7
Badge +3
je mag me via deze link je my proximus gebruikersnaam even doorsturen.

Groeten Geert
je mag me via deze link je my proximus gebruikersnaam even doorsturen.

Groeten Geert

Ik heb nog geen toegang tot deze pagina staat er
Reputatie 7
Badge +3
ik zou je my proximus account moeten hebben om je profile na te kijken, Heb je facebook? Eventueel kan je ons via messenger een privé bericht sturen.

of eventueel via deze link eens proberen:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Geert
Mijn zus en ik hebben ook dit probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Liam, heb je je vaste producten (TV) reeds gekoppeld onder je MyProximus-account?
Ik krijg ook steeds dezelfde melding. Heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt niet.
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nog even proberen ?
Beste bij mij op iPad en iPhone krijg ik ook al een poosje oeps er ging iets verkeerd krijg het niet opgelost
Mvg
hebben jullie ook de iOS versie 12.3.1 want ik heb de indruk dat problemen met deze versie begonnen is!