Not happy

  • 24 December 2015
  • 8 reacties
  • 678 Bekeken

Nieuwe decoder V5

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kun je jouw probleem iets nader omschrijven want je geeft ons wel niet veel informatie.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +1
Behoorlijk nietszeggen?
Heb geen probleem met de lay-out op het scherm, het moet van m'n hart.
Het is echt tergend langzaam en de afstandsbediening van de nieuwe decoder is storend.
Hiermee bedoel ik dat de configuratie tussen decoder en de bediening niet 100% is, dikwijls druk je één maal en neemt de decoder het voor twee of zelfs drie maal aan.
Echt leuk kan je dit niet noemen.
Ook op tv overal kan je onmogelijk het zelfde scherm krijgen als je tv, men kan ook niet de reeds gehuurde films opvragen.
Programmeer je thuis een film of dergelijke en iemand anders uit het gezin denkt er ook aan (later of vroeger) staat de uitzending meerdere malen bij de opnames, ook deze opnames zijn (thuis gepland) niet op te vragen op afstand.
Hierdoor gebeuren vele misverstanden.
Ook de cloud die beschreven wordt bij de opnames is niet dezelfde als de persoonlijke opslag cloud.
Ook bij de instellingen spreekt m'n van "U" instellingen, mooi niet dus.
Het enige aanpasbare is aantal afleveringen. Thats it.
Niets persoonlijke instellingen dus.
Denk bij deze dat m'n standpunt duidelijk is.
Helpt heropstarten niks voor het traag reageren , door even de spanning te onderbreken van de decoder.
Werk je met de afstandsbediening in Infra rood mode of
in radio frequentie mode, waardoor deze kan traag of zelf niet reageren

nog een vraagje aan de PX medewerkers, klopt het eigenlijk dat de uitrol van de nieuwe interface software naar deze decoders (waar dat nog niet gebeurd is) afgeremd wordt wegens nog te veel problemen ?
Reputatie 3
Badge +1
Dacht dat alle decoders eind dit jaar allemaal zouden moeten draaien op de NTE als ik me snel herinner.

Lu70
via menu => mijn bibliotheek (PVR knop) dan 1 maal op de linker pijl dan kom je bij "huidige gehuurde items" uit
ze draaien toch allemaal nu op NTE nu , ook op de v4 werd nte recent gepusht, 't is wel een post van jaar geleden hé 😉
Reputatie 3
Badge +1
De V4 niet, V5 idd niet meer tegengekomen, tegen eind dit jaar zouden die allemaal moeten draaien op de NTE
op Dec(V4) is het nu SW-versie NTE-V4_6.42.1.26 (24/06/17)

Reageer