Vraag

Nogmaals Proximus TV IOS App (4.1.x): Crash, Chromecast, MyProximus etc

  • 18 June 2018
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

  • Rising star
  • 21 reacties
Dames,Heren van PROXIMUS,
Wat is er aan de hand met jullie Proximus TV app ?
Ik baal ervan dat ik voor jullie laatste release gekozen heb, want tot voor versie 4.x werkte deze app redelijk goed (enkele crashes, technologie kan niet perfect zijn…)
Tot versie 4.x kwam…:
-Chromecast niet meer ondersteund. Werd/Wordt niet medegedeeld bij de Store, enkel op jullie website (recent wat extra info toegevoegd, zie ik)
Begrijp niet goed het probleem, Stevie / TuneIn stabiel voor Chromecast doeleinden.
-We zijn nu al aan 4.1.3, maar het verbetert er niet op. App starten op IpadPro9.7 hangt de App bij starten. Wanneer het dan wel eens lukt, dan ‘zandloper’ op TV gids/TV kanalen.
Wat houdt trouwens elke update nu in ? Want de info te lezen in de Store blijft hetzelfde…
Juist, herinstalleren ? Natuurlijk al gebeurd. Zelfde fenomenen.
-TVapp moet gelinkt worden aan MyProximus ? Niet zeker of dit mijn probleem is (bvb Ipad heeft enkel wifi, geen 4G), maar als ik kijk bij Apps, dan zie ik ProximusTV maar met melding ‘coming soon’ ?

Happy klant is een beetje noorden kwijt. Komt misschien allemaal in orde, maar communiceer dan wat ging veranderen, en wat nu gaat veranderen. Chromecast en andere dingen eruit knippen zonder notificatie (en geen weg terug) vind ik géén correcte manier !!

DV

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag dvdc,

Bedankt voor de feedback, ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars van de app. Sorry dat je zo veel problemen hebt met de nieuwe app, we werken er aan om de chromecast functie zo snel mogelijk terug beschikbaar te maken, maar ik kan hier jammer genoeg geen datum voor geven. Aangezien je wel kan kijken via de app is deze goed gelinkt aan MyProximus.

Groeten,

Kim

Reageer