Nieuwe versie van Tv Overal 3.1 sinds vandaag beschikbaar

  • 31 July 2013
  • 4 reacties
  • 1009 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties




Weten jullie dat de meest bekeken zenders ondertussen beschikbaar zijn in hd-kwaliteit op TV Overal? Download hiervoor de nieuwe versie van de app ‘TV Overal 3.1’ die sinds vandaag beschikbaar is.


Je kan ook de online tv-gids van Belgacom TV raadplegen en opnames van op afstand programmeren. Lees hierover meer en deel gerust uw mening en/of bevinding hier op ons forum.


Eva

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Bedankt voor de info. De TV-gids opent en werkt inderdaad een stuk sneller nu. Op mijn Medion tablet wordt live TV in full screen nog altijd vertikaal naar 4:3 uitgerokken. Op mijn Medion smartphone wel TV-gids en programmeren mogelijk maar live TV niet. Medion bevestigt nochtans dat het toestel geen rootaccess heeft...Hopelijk wordt dat nog opgelost...

a:3:{s:3:"url";s:34:"/files/70cb5948a4/tvoveral_bug.PNG";s:4:"name";s:16:"tvoveral_bug.PNG";s:4:"size";s:5:"404KB";}
Reputatie 7
Badge +1


Ja, t is overal wel iets hé. Ik heb gisteren bij mijn schoonmoeder van 94 (95 op 20/08) een CI+ module met smartcard van Telenet (69€) geïnstalleerd in haar Samsung 40' LED TV (verleden jaar voor haar gekocht) omdat ze de digicorder toch bijna nooit gebruikt en bijna altijd analoog kijkt en dus die digicorder niet nodig heeft. Ik heb alle parameters ingegeven, de module geplaatst en er kwam een bericht op dat de installatie tot 30 minuten kon duren..Nà 45 minuten nog altijd geen resultaat. Dus ik bel met de klantendienst, technische dienst die ik na een kwartier eindelijk aan de lijn kreeg, nadat ik 6 maal de keuzeoptie van te laten terugbellen 's avonds of maandag voorgeschoteld kreeg. De man was vriendelijk, vroeg het klantennummer, serienummer van de module (die ik er terug mocht uittrekken) en van de smarcard, en zei dat die nog moest geactiveerd worden. Hij ging dat onmiddellijk doen en vroeg om een kwartiertje te wachten en dan nog eens te proberen. Hij vroeg of ik tevreden was over zijn hulp; ik zei ja, als het straks werkt wél, waar hij kon mee leven zei ie. Blijkbaar klopten dus de meegeleverde instructies niet, want daarin werd gesuggereerd dat de activering automatisch zou gebeuren. Niet dus! Maar na 10 minuten kwamen de zenders stilaan door, en wel degelijk de digitale HD versies van Eén, Canvas, VTM enz., de hélé reeks van 75 zenders (hoop ik tenminste want nadat de vlaamse hoofdzenders erop stonden, zodat ze digitaal TV kon kijken zonder digicorder, ben ik naar huis gegaan). Ik zie volgende week wel of alles ingeladen is. De digicorder heb ik afgebroken en in de originele doos meegenomen om morgen binnen te leveren. dan spaart ze toch al 8,20€ huur uit. De activering van 50€ was gratis in promo. Compleet 'off topic', ik weet het, maar ik doe het opzettelijk....devil

Reputatie 7
Badge +1


Dat vind ik nu een heel goeie vergelijking Apotheothus! wink

Reageer