Beantwoord

Netflixactivatie

  • 4 January 2018
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

We hebben een overeenkomst met onze buren dat we hun Netflix mogen gebruiken op onze tv.
Als ik op de website kijk, komt er een betalingsvakje (via proximusfactuur of via Netflix), maar dit is voor ons niet van toepassing, aangezien we de financiele kant rechtstreeks met de buren regelen.

Hoe gaat dit dan in zijn werk? Wordt er iets aangerekend of vervalt dit aangezien we via een bestaand account kijken?
icon

Beste antwoord door ThomasP 4 January 2018, 13:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Freia, normaal gezien heb je ook een optie om in te loggen met een bestaande account. Heb je deze optie niet wanneer je Netflix start? Indien niet, kan je eens verder klikken 'via Netflix'? Krijg je dan deze optie om in te loggen met het bestaande account? Zou normaal gezien moeten lukken. Start je Netflix via Op Aanvraag -> Netflix?
ThomasP,
Ik heb het nog niet geprobeerd via de tv zelf. Ik wou het installeren via de pc (op mijn proximusaccount).
Ik zal het vanavond eens via mijn tv proberen en dan lukt het hopelijk wel.
Reputatie 7
Badge +6
Freia, via de PC lukt dit ook maar je moet niets activeren via je MyProximus account als je een Netflix account met iemand deelt. Jij bent enkel gebruiker en je dient dan enkel in te loggen op het toestel (decoder, tablet, website, ...) met zijn Netflix account gegevens.
ThomasP,ik wou het activeren via de site, zodat het misschien automatisch al gekoppeld werd via mijn digicorder.
Maar ik zal ze beide apart moeten doen denk ik?
Reputatie 7
Badge +6
Correct! Je moet de decoder als een toestel bekijken en wanneer je Netflix wilt gebruiken op een toestel zal je altijd de eerste keer moeten inloggen met je accountgegevens. Dit op elk toestel.
Bedankt!

Reageer