Beantwoord

NETFLIX via Tuttimus 3 maanden gratis

  • 26 June 2017
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

Beste,

op 16 mei tuttimus besteld met netflix als bundel.
pas op 6 juni zijn ze geweest voor de installatie, nadat ik al heel wat problemen had met mijn mobiel en al heel wat zelf heb moeten pushen dit in orde te krijgen.
Nu had de technieker mijg ezegd dat ik binnen de 2 weken een brief ging ontvangen van netflix met mijn login gegevens zodat ik 3 maanden gratis kon kijken.
3 weken later heb ik nog steeds geen brief gekregen.
Problemen blijven hier maar toekomen met proximus.
Graag meer informatie hoe en wanneer ik mijn netflix kan starten.

Mvg,
icon

Beste antwoord door LorentzV 27 June 2017, 11:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Deze promotie liep tot 15 april 2017
Technieker heeft je verkeerde informatie gegeven...
Reputatie 6
Badge +3
Technieker beschikt niet over de procedures van onze producten en mag dit soort uitspraken dan ook niet doen. De promotie werd gestopt op 17/03 en de codes waren bruikbaar tot 15/04/2017. Je kan Netflix activeren via de stappen op www.proximus.be/iwantnetflix, waar dan ook het Familus/Tuttimus voordeel voor geldt.

Groetjes,
Lorentz.
je kan ook 1 maand gratis netflix kijken > https://www.netflix.com/be/

Reageer